Ласкаво просимо!

Раді вітати Вас на сайті нашого освітнього закладу!

Наш девіз: Об'єднаймось, любі друзі, в дружню та міцну родину, щоб у теплім, щирім крузі, славить неньку Україну.Коротко про нас: Анастасівський ліцей - заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області. Функціонує з 1983 року, має потужну матеріальну базу. З 1994 року відкритий Преміальний фонд академіка О.О. Скоромця. Ліцей працює в одну зміну в п'ятиденному режимі.

Територія обслуговування - села Анастасівка, Новопетрівка, Попівщина

Ліцензований обсяг - 392 учні

Фактична кількість осіб, які навчаються - 49 ученів

Мова освітнього процесу - українська

Наявність вакантних посад - немає

Матеріально-технічна база закладу на високому рівні

У закладі освіти гуртожитку немає

Навчальний заклад обладнаний пандусом для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Навчання безкоштовне, відсутні додаткові послуги

Благодійна допомога не надавалася

Кошти, отримані з інших джерел, не надходили

/Files/images/DSCN1224.JPG

Пам'ятка з протидії торгівлі людьми

wym-1690877587889

Тисячолітній спадок української державності

wym-1690475144019

Консультант УДСЯО нашого закладу

/Files/images/Корнієнко - 0010_page-0001.jpg

Відеоролики з мінної безпеки

wym-1684738933406

Мобільний додаток для пошуку дітей «Reunite Ukraine»

wym-1681892276625

/Files/images/Мобільний застосунок.jpg

Платформа "Мрія"

/Files/images/Пост для соц мереж Мрія.jpg

wym-1693977886780

wym-1675240842720

Протидія онлайн-шахрайству на платформі Мрія

wym-1694500513906

/Files/images/Онлайн-шахрайство_page-0001.jpg

СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

27.10.2021 № 659-ОД Про переоформлення ліцензій на провадження освітньої діяльності закладів освіти Сумської області Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», постанов Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», від 30 грудня 2015 р. № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності» (зі змінами), розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації від 20.01.2021 № 28-ОД «Про організацію ліцензування освітньої діяльності закладів освіти Сумської області у сфері дошкільної та повної загальної середньої освіти», від 11.04.2018 № 235-ОД «Про видачу ліцензій на освітню діяльність закладів освіти», ураховуючи пропозиції та рекомендації комісії з попереднього розгляду та опрацювання документів для внесення пропозицій голові Сумської обласної державної адміністрації з питань ліцензування освітньої діяльності у сфері дошкільної та повної загальної середньої освіти (протокол від 23.09.2021 № 2), у зв’язку зі зміною найменувань закладів освіти Сумської області:

1. Переоформити ліцензії на провадження освітньої діяльності закладів дошкільної освіти Сумської області відповідно до додатка

1. 2. Переоформити ліцензії на провадження освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти Сумської області відповідно до додатка

2. 3. Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації забезпечити розміщення інформації про прийняте рішення про переоформлення ліцензій на провадження освітньої діяльності закладів освіти Сумської області на офіційних вебсайтах органу ліцензування та Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

2 4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сумської обласної державної адміністрації

Бойко О.А.

Голова Дмитро ЖИВИЦЬКИЙ

65. Анастасівський ліцей – заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області 23999443 Україна, 42075, Сумська область, Роменський район, село Анастасівка, вулиця Шкільна, будинок 63 Початкова, базова середня, профільна середня

НАВЧАННЯ РОЗПОЧИНАТИМЕТЬСЯ О8.00 годині

ЧАС ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ:

Для здобувачів освіти 5 - 9 класів

№ уроку 5-9 класи
1 урок 8.00- 8.45
2 урок8.55-9.40
3 урок9.50-10.35
4урок10.45.-11.30
5 урок11.50-12.35
6 урок 12.45-13.30
7 урок13.40-14.25

Освітні компоненти, що передбачені освітньою програмою

№ з/п Ключові компетентності Компоненти
1 Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами Уміння:ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень;уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематикуокремого предмета; поповнювати свій словниковий запас. Ставлення:розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань. Навчальні ресурси:означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем
2 Спілкування іноземними мовами Уміння:здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування. Ставлення:критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов. Навчальні ресурси:підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти.
3 Математична компетентність Уміння:оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. Ставлення:усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів. Навчальні ресурси:розв'язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації
4 Основні компетентності у природничих науках і технологіях Уміння:розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями. Ставлення:усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій.усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Навчальні ресурси:складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу
5 Інформаційно-цифрова компетентність Уміння:структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Ставлення:критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач. Навчальні ресурси:візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів
6 Уміння вчитися впродовж життя Уміння:визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення:усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси:моделювання власної освітньої траєкторії
7 Ініціативність і підприємливість Уміння:генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення:ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Навчальні ресурси:завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі)
8 Соціальна і громадянська компетентності Уміння:висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Ставлення:ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси:завдання соціального змісту
9 Обізнаність і самовираження у сфері культури Уміння:грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо). Ставлення:культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства. Навчальні ресурси:математичні моделі в різних видах мистецтва
10 Екологічна грамотність і здорове життя Уміння:аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення:усвідомлення взаємозв’язку кожного окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси:навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

/Files/images/Банер_Сумс_ка_Ода.png

wym-1613717380561

Корисні посилання на відеоролики про COVOD-19:

http://files.mip.gov.ua/files/2020/nebezpeka_COVOD-19/

http://files.mip.gov.ua/files/2020/koronavirus2/

http://files.mip.gov.ua/files/2020/koronavirus/

http://files.mip.gov.ua/files/2020/oberezhno_COVOD-19/

http://files.mip.gov.ua/files/2020/koronavirus_redcross/

Для здобувачів освіти в умовах карантину

Освітні платформи, якими користуються учні під час карантину:

Matifik, Доступна освіта, Prometheus, EdEra, Rozumniki

Завдання з навчальних предметів знаходяться у розділі "Учням" вкладка "Навчання учнів в умовах карантину"

НОВИЙ КОРОНАВІРУС: ШЛЯХИ ПЕРЕДАВАННЯ І ВАРІАНТИ ЗАХИСТУ

Наразі відомо, що новий коронавірус передається краплинним та контактним шляхами.

Переважає контактний шлях, коли вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після торкання до об’єктів (тварин, м’яса, риби, дверних ручок, поручнів), що контаміновані (забруднені) виділеннями із дихальним шляхів хворого чи інфікованого.

Краплинним шляхом вірус передається від людини до людини під час кашлю або чхання у тісному контакті, коли утворюються краплі діаметром понад 5 мкм. Коронавіруси не здатні зберігати інфектогенність (заразність) під час передавання на далекі відстані. Тому тісним контактом вважають відстань менше 1 м, хоча деякі науковці допускають можливість передавання (за певних умов) до 2 м.

Повітряним шляхом віруси передаються від людини до людини через аерозольні часточки (діаметром до 5 мкм), які безперешкодно можуть потрапляти в альвеоли та бронхіоли (нижні дихальні шляхи). Цей шлях передавання та інфікування не характерний для коронавірусів, хоч і можливий за певних умов — наприклад, під час процедур з утворенням аерозолю. До таких належать лише медичні процедури — бронхоскопія, інтубація трахеї, санація трахеобронхіального дерева у хворого, що перебуває на штучній вентиляції легень, тощо. Тому для більшості населення такий шлях не страшний.

Отже,як пересічним громадянам запобігти інфікуванню новим коронавірусом?

1. Не торкайтеся до потенційно контамінованих вірусом поверхонь, зокрема до тварин, у регіонах із виявленими випадками інфікування.

2. Ретельно і часто мийте руки з милом чи обробляйте їх антисептиком.

Миття рук з милом:

· тривалість процедури — 20–40 с;

· вода має бути теплою (комфортної температури), а не холодною чи гарячою;

· обов’язкова процедура, якщо руки видимо забруднені, після приходу з вулиці, перед прийомом їжі, після відвідування туалету, якщо відсутній антисептик для рук;

Обробка рук спиртовмісним антисептиком:

· спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину (інші засоби, що реалізують як «антисептик для рук», наприклад настій ромашки або розчини із 40% вмістом спирту, не є такими);

· антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук (в середньому на одну обробку слід використовувати 3 мл розчину, а це 24–27 «пшиків» кишеньковим диспенсером, тому рекомендовано його просто наливати в долоню);

· тривалість обробки — близько 30 с;

· особливу увагу приділіть нігтям (там накопичується найбільше бруду);

· обов’язкова процедура в разі будь-яких контактів із (потенційно) забрудненими об’єктами;

· у разі частого користування антисептиком застосовуйте крем для рук, щоб уникнути підсушування та утворення тріщин шкіри;

· контролюйте доступ маленьких дітей до антисептика (він містить спирт і токсичний для прийому всередину).

3. Уникайте скупчення людей.

4. Якщо ви захворіли, залишайтеся вдома і зверніться до лікаря.

5. Використовуйте захисну маску:

· обов’язково — якщо захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить);

· якщо перебуваєте у місцях великого скупчення людей — з метою додаткового захисту.

Використовуйте маску правильно:

· вона має покривати ніс і рот;

· вона має щільно прилягати, без відступів по краях;

· заміняйте маску, щойно вона стала вологою;

· не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком;

· заміняйте маску щочотири години;

· не використовуйте маску повторно.

Будьте здорові та не піддавайтеся на маніпуляції!

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Що таке новий коронавірус SARS-CoV-2 (2019-nCoV)?

Новий коронавірус 2019 року (SARS-CoV-2, або 2019-nCoV) — це новий вірус, який спричиняє розвиток респіраторних захворювань у людей (зокрема гострої респіраторної хвороби COVID-19) та може передаватися від людини до людини. Цей вірус уперше був ідентифікований під час розслідування спалаху в м. Ухань, Китай, у грудні 2019 року.

Симптоми

У людини, інфікованої SARS-CoV-2, розвивається респіраторне захворювання різної тяжкості із такими основними симптомами:

· гарячка;

· кашель;

· задишка (ускладнене дихання).

Симптоми можуть проявитися через 2–14 днів після зараження новим коронавірусом. У багатьох пацієнтів SARS-CoV-2 спричиняє запалення обох легень.

Як захиститися від інфікування:

· уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель;

· не торкайтеся обличчя немитими руками;

· часто мийте руки з милом чи обробляйте дезінфекційними засобами;

· ретельно готуйте їжу, зокрема м’ясо і яйця;

· уникайте незахищеного контакту з дикими та свійськими тваринами.

Як запобігти поширенню інфекції:

· якщо відчуваєте симптоми респіраторного захворювання, обмежте контакти з іншими людьми і використовуйте захисну маску для обличчя (її слід регулярно заміняти/знезаражувати);

· якщо ви відвідували країни, де зафіксовано випадки COVID-19, і протягом 2 тижнів після цього у вас виникли симптоми респіраторного захворювання, негайно зверніться по медичну допомогу;

· під час кашлю та чхання прикрийте рот і ніс зігнутим ліктем чи одноразовою серветкою, після чого викиньте серветку та вимийте руки;

· необхідно дезінфікувати поверхні, яких торкалася інфікована людина.

7 поширених питань про новий коронавірус

Поява і поширення уханського вірусу стало топ-темою останніх тижнів. Інформація постійно оновлюється в ЗМІ, месенджерах та соціальних мережах. Разом з достовірними даними ширяться безліч чуток і фейків. Ми зібрали найпопулярніші питання про новий коронавірус і підготували відповіді.

Чи безпечно отримувати посилки з Китаю?

Так, цілком. Неможливо заразитися новим коронавірусом через посилку. ВООЗ не рекомендує жодних обмежень по торгівлі та переміщенні товарів з Китаю. Доставка поштових відправлень з Китаю та в Китай здійснюється у штатному режимі.

Чи передається вірус 2019-nCoV через фрукти?

Вже кілька тижнів поширюється інформація про небезпеку бананів. Але немає ніяких даних, котрі пов’язували б новий коронавірус та фрукти. Фрукти - непридатне середовище для тривалого виживання вірусу. Ймовірність того, що вірус зможе існувати поза організмом більше 2 діб, зводиться майже до нуля. Нагадуємо, що фрукти необхідно ретельно мити. Тому заразитися через банани неможливо.

Що таке новий коронавірус?

Коронавіруси – це велика родина респіраторних вірусів, що можуть спричиняти захворювання: від звичайної застуди до тяжкого гострого респіраторного синдрому.

Новий коронавірус - це передусім зоонозна інфекція. Тобто вона може передаватися від тварини до людини. Зазвичай, такі віруси не несуть загрози для людей. Проте коронавіруси можуть швидко мутувати та ставати небезпечними. Так, наприклад, вірус SARS-CoV у 2002-2003 роках викликав спалахи гострого распітораторного синдрому, а вірус MERS-CoV у 2012 році спричиняв близькосхідний респіраторний синдром.

Вірус 2019-nCoV вперше зафіксували в китайському місті Ухань у грудні 2019 року.

Тоді більшість людей, уражених новим вірусом, були пов’язані з ринком в м. Ухань. На цьому ринку продають продукти, тварин тощо. Проте на сьогодні вірус передається повітряно-крапельним шляхом від людини до людини.

Новий штам коронавірусу може викликати тяжку форму пневмонії. Перебіг хвороби залежить від імунітету людини. Більшість людей, які померли внаслідок зараження вірусом, мали проблеми зі здоров’ям. Серед померлих багато людей літнього віку з хронічними захворюваннями.

Основне занепокоєння викликає діапазон вираженості симптомів: деякі люди мають легкі симптоми, інші — тяжко хворіють. Це ускладнює встановлення справжньої кількості заражених та швидкості передачі вірусу від людини до людини.

Найпоширенішими симптомами є головний біль, кашель, лихоманка та утруднення дихання, в деяких випадках - діарея або кон'юнктивіт. Інкубаційний період триває від 2 днів до 2 тижнів.

Хто має вищий ризик отримання важкої форми захворювання?

Хоча вірус ще не до кінця вивчений, але на сьогодні відомо, що люди похилого віку із хронічними захворюваннями більш схильні до ризику розвитку важких захворювань.

Як довго вірус живе на поверхнях?

За попередньою інформацією вірус може виживати на поверхнях лише протягом декількох годин. Прості дезінфікуючі засоби можуть вбити вірус, унеможливлюючи зараження людей.

Як захиститись від нового коронавірусу?

Паніка у медіа та соціальних мережах створили підґрунтя для маніпуляцій та поширення фейків. Багато компаній пропонують товари, медичні препарати, БАДи чи навіть вакцини, що мають вас захистити від нового вірусу. Проте наразі специфічного лікування та вакцини від уханського коронавірусу не існує. Не захищають від коронавірусу 2019-nCoV:

· Захисні маски. Маски варто одягати людям, що вже захворіли, для зниження ризику зараження інших в закритих приміщеннях. На вулиці маски неефективні. Також маски вдягають лікарі під час операцій.

· БАДи та гомеопатія. Ефективність цих препаратів не доведена, тому вони не здатні захистити від нового коронавірусу.

· Імуномодулятори. Такі лікарські засоби може призначити лише лікар.

· Цибуля, часник, алкоголь та інші засоби “народної медицини”. Не має жодного наукового обґрунтування ефективності цих засобів. Алкоголь навпаки пригнічує імунну систему і послаблює організм, ускладнюючи процес боротьби з вірусом.

Щоб зробити себе менш вразливим до вірусів завжди дотримуйтесь рекомендацій:

· мийте руки;

· уникайте близьких контактів з хворими;

· збалансовано харчуйтеся;

· пийте достатньо рідини;

· провітрюйте та зволожуйте приміщення;

· ведіть здоровий спосіб життя;

· подбайте про достатню кількість сну;

· не споживайте сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження.

Де можна знайти актуальну та достовірну інформацію про новий коронавірус?

Для отримання достовірної інформації радимо обирати лише офіційні джерела. Актуальна інформація про поширення коронавірус 2019-nCoV у світі, поради та профілактичні заходи:

· Рекомендації ВООЗ для громадськості та професійної спільноти

· Сторінка Центру громадського здоров’я України

· Офіційний сайт Міністерства охорони здоров’я України


Дякуємо School Champion за наш сайт!

Питання? Відповідь!

рейтинг
відповіді
перегляди
рейтинг0
відповіді1
перегляди156
рейтинг0
відповіді1
перегляди81
рейтинг0
відповіді1
перегляди78
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.