Структура виховної роботи.
Керуючись Законом України “ Про освіту ”,Законом України «Про повну загальну середню освіту»,Закон України «Про внесення змін
до законодавчих актів України щодо протидії боулінгу(цькуванню)» деяких Концепцією «Нова українська школа», Програмою «Основні
орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України » та Програмами в галузі освіти, де визначені
завдання загальної освіти, Методичними рекомендаціями щодо організації виховної роботи в 2021 – 2022 н. р., головна увага у
виховній роботі акцентується на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з
вільними політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов’язків; на формуванні творчої особистості учня;
вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя.
Основними принципами виховного процесу ліцею є:
-Максимально можлива свобода учня у виборі форми та міри власної участі у виховному просторі.
-Створення сприятливих можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості учня, набуття та реалізації ним індивідуально-особистісних технологій життєтворчості.
-Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховному просторі.
-Врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя, актуального стану його життєвої компетентності.
-Орієнтація на самостійну активну участь учня у виховному просторі.
-Обов’язковий самоаналіз та самооцінка учнем власних результатів.
-Не зашкодити психологічному та фізичному здоров’ ю дитини.
-Насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості.
-Ставлення до дитини на основі принципів педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності.
-Індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватися, удосконалювати свою професійну компетентність, психолого - педагогічну майстерність.
Річний план виховної роботи
«Формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного творчого вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни».
Основні завдання виховної роботи на 2022-2023н. р.:
1. Формування гуманістичної, життєтворчої, духовно багатої та морально чистої особистості
з глибоко усвідомленою національною та громадянською позицією.
3. Забезпечення кожній дитині умов для саморозвитку та самовдосконалення. Кожна дитина талановита, потрібно лише створити умови для його розкриття.
4. Формування розуміння кожною дитиною особистої ролі в розвитку рідного краю та всього суспільства.
5. Виховання інтелігентності, високого рівня освіти та культури.
6. Формування вміння швидко пристосовуватися до безперервних змін у суспільстві, економіці; уміння соціально адаптуватися, шукати найкращих шляхів розв'язання життєвих проблем. Підготовка дитини до самостійного життя.
7. Виховання уміння не губитися у швидкоплинному інформаційному просторі, вміння володіти собою в складних життєвих ситуаціях, дотримувати самодисципліни, самоконтролю.
8. Формування потреб постійного навчання, безперервної освіти.
9. Виховання потреби здорового способу життя. Основний пріоритет — здорова дитина у здоровому середовищі.
Заходи, які спрямовані на реалізацію завдань
ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави:
Мета | Заходи | Термін | Виконавець | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Набуття соціального досвіду, досягнення культури міжнаціональних взаємин, виховання поваги до історії, державної символіки, законодавства України Формування правосвідомості і підвищення на цій основі рівня правової культури учнів Попередження правопорушень, запобігання дитячої бездоглядності, виховання здорового способу життя | Провести заходи до Дня соборності та свободи України | січень | вчитель історії, педагог-організатор | |
Провести День пам’яті героїв Крут. | січень | вчитель історії | ||
Провести заходи спрямовані на формування в учнів поваги до національної символіки,Конституції України,законів Української держави( тематичні уроки: «Державні символи України», «Козацька символіка». «Героїчне минуле українського народу». | протягом року | м/о вчителів історії та географії класні керівники | ||
Провести конкурс народних колядок та щедрівок «Щедрівочка щедрувала» | січень | педагог-орган. класні керівники | ||
Проведення зустрічей,екскурсій пов’язаних з ремеслами рідного краю,побутом українського народу. | протягом року | класні керівники | ||
- Заходи по вшануванню пам’яті видатних українських діячів. | протягом року | Щербак К.В. | ||
- Провести заходи по відзначенню пам’ятних дат історії України. | протягом року | Щербак К.В. | ||
Провести заходи щодо вшанування учасників бойових дій на території інших держав. | протягом року | педагог-орган. класні керівники | ||
Провести заходи по вшануванню героїв «Небесної сотні» | лютий | м/о вчителів історії та класні керівники | ||
Тиждень української мови та літератури. | лютий | Шелудько Г.І | ||
Провести цикл бесід та виховних годин щодо толерантного ставлення до представників інших народів. | протягом року | вчитель права, класні керівники | ||
Провести пізнавальну програму «Сторінками народного календаря» | квітень | Шелудько Г.І. Хоменко О.М. | ||
Заходи, присвячені річниці Перемоги: - Літературно-музична композиція «Вклонимося і мертвим, і живим… », - Уроки мужності по класах: «Шляхами мужності і слави», «Тих днів не згасне слава», «Це треба не мертвим, це треба живим». - Конкурс читців «Рядки обпалені війною» - Конкурс малюнків «Пам’ять не згасне». | травень | Хоменко О.М. | ||
Провести заходи до Дня Європи | травень | Діхнич А.М. | ||
Проведення екскурсій до музеїв, бойової слави Роменщини. | протягом року | класні керівники | ||
Прийняти участь у районному етапі Всеукраїнської експедиції «Моя Батьківщина – Україна» | протягом року | Щербак К.В. | ||
Свято Останнього дзвоника | травень | Хоменко О.М. | ||
Заходи, присвячені Дню захисту дітей | 01.06.2023р. | керівник табору | ||
Заходи до річниці Конституції України | червень | класні керівники | ||
Провести заходи до Дня вшанування пам’яті загиблих в роки ВВв. | червень | вчитель історії педагог-орган. | ||
Провести заходи до Дня Прапора | серпень | педагог-орган. | ||
Заходи до Дня незалежності України | серпень | класні керівники | ||
Свято Першого дзвоника | вересень | Хоменко О.М. | ||
Виховний захід «Ім’я що стало зорею» (до дня пам’яті К.І.Зеленко). | вересень | Щербак К.В. | ||
Проведення загальношкільної лінійки Слави «Ніхто не забутий – ніщо не забуто»(до Дня визволення Роменщини). | вересень | Хоменко О.М. | ||
Заходи До Дня партизанської слави | вересень | класні керівники | ||
Провести виховні заходи до Дня ветерана | вересень | класні керівники | ||
Провести виховні заходи до міжнародного Дня Миру. | жовтень | класні керівники | ||
Відзначення Дня Захисника України, ДняУкраїнського козацтва: «Козацькі розваги»(6-9 класи), «Нумо, козачата»(1-5 класи) | жовтень | педагог-організатор, вч.фізвиховання | ||
Заходи, присвячені річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників | жовтень | класні керівники | ||
Заходи щодо проведення Європейського Дня боротьби з торгівлею людьми | жовтень | практичний психолог, соціальний педагог | ||
Проведення заходів до Дня української писемності. | листопад | Шелудько Г.І. | ||
- Провести акцію «Свіча пам’яті»; | листопад | класні керівники | ||
Провести виховні години «Вшануємо пам’ять загиблих»;(Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років в Україні.) | листопад | класні керівники Щербак К.В. | ||
Провести заходи спрямовані на протидію проявам расової та етнічної дискримінації в українському суспільстві (до міжнародного Дня толерантності). | листопад | практичний психолог, соціальний педагог. | ||
Цикл заходів та виховних годин до Дня Гідності та Свободи | листопад | класні керівники педагог- орган. | ||
Виховні заходи до Дня збройних сил України. | грудень | класні керівники педагог- орган. | ||
Провести уроки мужності до Дня збройних сил України | грудень | класні керівники педагог- орган. | ||
Проведення тематичних класних годин за загальною темою ”Закон-основа життєдіяльності держави”; | січень | класні керівники | ||
Проведення діагностування та надання консультативної допомоги учням різного шкільного віку | протягом року | практичний психолог | ||
Брейн - ринг з правової тематики (9 клас); | лютий | Діхнич А.М.. | ||
Проведення тижня правових знань. | жовтень | Діхнич А.М. класні керівники | ||
Виставка дитячих малюнків з теми ”Я – громадянин України”. | листопад | Хоменко О.М. | ||
Првести цикл бесід та виховних годин до Дня прав дитини «Захистіть мене від зла,я дитина ще мала» (1-5 класи); «Декларація ООН про права дитини» ( 6-9кл) | листопад | класні керівники, соціальний педагог. | ||
Організація зустрічей з представниками правоохоронних органів з метою попередження правопорушень серед неповнолітніх | протягом року | педагог- організатор | ||
Проведення тижня правової освіти. | грудень | Діхнич А.М. | ||
Цикл бесід та виховних годин до Дня прав людини: «Стоп насильству над дитиною», «Знай та поважай свої права». «Булінг –проблема сьогодення» | грудень | класні керівники практичний психолог, соціальний педагог | ||
Захист учнівських робіт з правової тематики в рамках викладання курсу “Основи правознавства”; | протягом року | Діхнич А.М. | ||
Проведення лекцій для батьків на правову тематику | протягом року | класні керівники | ||
Виявлення учнів, що належать до категорії “важких”, взяти їх на внутрішкільний облік. Закріплення громадських вихователів | вересень | психолог, соціальний педагог | ||
Постійний загальношкільний контроль за відвідуванням школи учнями, що стоять на внутрішкільному обліку. | протягом року | класні керівники | ||
Зв’язок із службою зі справ дітей виконкому та ВКМСД з метою своєчасного виявлення дітей, які стоять на обліку та координації роботи у цьому напрямку. | протягом року | практичний психолог, соціальний педагог | ||
Організація зустрічей з представниками правоохоронних органів, фахівцями наркологічного кабінету, проведення лекцій. | протягом року | Педагог- орган. класні керівники | ||
Індивідуальне консультування та діагно- стична робота з дітьми, схильними до право- порушень, та їх батьками, надання допомоги. | протягом року | практичний психолог, соціальний педагог | ||
Проведення бесід з батьками діти,яких схильні до скоєння правопорушень. | протягом року | класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог. | ||
Проведення єдиного дня профілактики правопорушень | Протягом року | Члени ради профілактики правопорушень | ||
Участь у операціях “Урок”, ”Підліток”, виявлення учнів, які не отримують достатнього контролю з боку батьків за навчанням та вихованням. | протягом року | класні керівники, педагог-орган. Соціальний педагог. | ||
Поповнення книжкового фонду бібліотеки матеріалами на правову тематику. | протягом року | Бібліотекар | ||
Залучення дітей, схильних до правопорушень, до проведення позакласних заходів, свят, конкурсів тощо. | протягом року | класні керівники, Хоменко О.М. | ||
Проведення виховних годин за загальною темою ”Профілактика правопорушень», «Правова відповідальність неповнолітніх”, «Де межа правопорушення і злочину». | за планами класних керівників | класні керівники | ||
Оновлення куточків із пропаганди здорового способу життя, профілактики захворювань, запобігання шкідливих звичок. | вересень, жовтень | Керівник наркологічного поста школи | ||
Робота Ради профілактики правопорушень. | протягом року | Педагог- організ. | ||
Проведення заходів щодо виконання комплексної обласної програми «Правопорядок на 2021-2025 роки» | Протягом року | члени ради профілактики правопорушень |
Заходи, які спрямовані на реалізацію завдань
ціннісного ставлення до людей:
Мета | Заходи | Термін | Виконавець | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Формування цінностей моральної особистості | - Виховні години на морально-етичні теми. | протягом року | класні керівники | |
Проведення акцій: «Лист пораненому», « Голуб миру», «Пакунок вдячності» «Подаруй дитині радість читання», «Діти школи – воїнам АТО», «Турбота» «Діти - дітям», «Назустріч мрії» «Серце до серця» | протягом року протягом року листопад вересень жовтень грудень лютий травень | педагог-організ. класні керівник | ||
Провести заходи до Дня людей похилого віку. | жовтень | соціальний педагог | ||
Провести тиждень родинного виховання. | Листопад, травень | класні керівники, педагог- орган. | ||
Провести заходи до Дня вшанування учасників ліквідації на Чорнобильській АЕС. | грудень | Бойко О.О. Хоменко О.М. | ||
Урок милосердя до Міжнародного Дня людей з обмеженими можливостями. | грудень | Соціальний педагог | ||
Провести цикл бесід та виховних годин щодо запобігання торгівлі людьми. | протягом року | класні керівники | ||
Проведення Дня Матері. | травень | Хоменко О.М. | ||
Виставка малюнків на тему ”Добрі вчинки”. | березень | педагог-орган. | ||
Провести зустрічі з воїнами-афганцями.воїнами-односельцями, учасниками АТО. | протягом року | педагог-орган. |
Заходи, які спрямовані на реалізацію завдань
ціннісного ставлення до природи:
Мета | Заходи | Термін | Виконавець | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Формування у процесі екологічного виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств | Участь у районному етапі Всеукраїнської акції «Птах року». | вересень | Хоменко Л.С | |
Трудовий десант «Чисте довкілля».»Шкільне подвір’я» | Протягом року | класні керівники | ||
Виставка поробок «Золота осінь» (1-11 кл.) | жовтень | класні керівники | ||
Участь у районному етапі конкурс «Ліси для нащадків», «Галерея кімнатних рослин». | жовтень | Хоменко Л.С. | ||
Операція «Посади сад». | Жовтень,квітень | Хоменко Л..С. класні керівники | ||
Проведення заходів «Екологічною стежиною» | Протягом року | Хоменко Л.С. | ||
Всеукраїнська акція «Збережемо ялинку», Конкурс «Замість ялинки – букет» | грудень | класні керівники | ||
Операція «Допоможемо птахам» | грудень-лютий | Хоменко Л.С. | ||
Взяти участь у конкурсі «Зоологічна галерея» | березень | Хоменко О.М. | ||
Міжнародний День води (Заходи приурочені охороні водних ресурсів) | 22 березня | класні керівник | ||
День зустрічі птахів.Квест «пригоди у світі птахів» | березень | Лісова Т.А | ||
День Довкілля. Єдина виховна година «Збережемо нашу землю чистою і блакитною» | квітень | класні керівники | ||
Міжнародний День Землі. Конкурс на кращу екологічну газету «Природу необхідно берегти» | 22 квітня | класні керівники | ||
Участь у конкурсі «Людина і ліс» | квітень | Шелудько Г.І. | ||
Акція «Збережемо ліс» (збір макулатури) | протягом року | Кл.керівники | ||
Захист проектів «Шукаємо вихід із сміттєвих лабіринтів» | квітень | Хоменко Л.С. | ||
Усний журнал «Мандрівка природними заповідниками» Екологічний ярмарок знань для учнів 5-9 класів «Що ми знаємо про екологію» | квітень | ХоменкоЛ.С. |
Заходи, які спрямовані на реалізацію завдань
ціннісного ставлення до мистецтва
Мета | Заходи | Термін | Виконавець | Відмітка про виконання | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Залучення учнів до прекрасного, вироблення естетичної активності, організація естетичної діяльності дітей | Заходи до Всеукраїнського Дня бібліотек Акція «Подаруй книгу бібліотеці» | вересень | Палун Н.О. | ||
Святковий концерт до Дня Вчителя | жовтень | Хоменко О.М. | |||
Конкурси малюнків на різноманітну тематику | протягом року | Хоменко О.М. | |||
Випуски святкових стінгазет. | протягом року | учнівська рада. класні керівники | |||
Новорічні ранки для здобувачів освіти. | грудень | педагог- організатор класні ерівники. | |||
Участь у районному етапі Всеукраїнських конкурсів «Український сувенір»,,»Веселка творчості» , «Моя Україно!». | Грудень, квітень. | вч.технологій, педагог- організатор | |||
Святковий концерт до 8 Березня. | березень | класні керівники | |||
Участь у І етапі конкурсів ім.,П.Яцика,Т.Г.шевченка | протягом року | Бойко Л.Г. | |||
Проведення операції «Живи ,книжко!» | протягом року | бібліотекар | |||
Відвідування театрів, музеїв, виставок, проведення зустрічі з творчими людьми села, району. | протягом року | класні керівники | |||
Провести заходи до Дня письменника | березень | Шелудько Г.І. | |||
Заходи по відзначенню пам’ятних дат письменників, музикантів, художників. | протягом року | вчителі предметники | |||
Виставка – конкурс «Писанка -2022». | квітень | Хоменко О.М. | |||
Участь у районному етапі Всеукраїнських конкурсів «Міфи та легенди Сумщини», «Слобожанський оберіг». | протягом року | Шелудько Г.І. | |||
Проведення Дня сміху. Конкурс гуморесок «Насміши мене». | 1 квітня | Хоменко О.М. класні керівники |
Заходи, які спрямовані на реалізацію завдань
ціннісного ставлення до праці .
Мета | Заходи | Термін | Виконавець | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 6 |
Створення умов для розуміння учнями ролі праці в житті, готовності до трудової діяльності | - Закріплення за класами території ліцею | Вересень | Бойко О.О. | |
- Проведення акції «Даруймо людям радість», «Шкільне подвір’я». | протягом року | класні керівники | ||
- Проведення рейду «Чистий клас». Підготовка школи до зимового періоду | Протягом року | класні керівники | ||
Виставка поробок «Щедрі дари осені» | жовтень | класні керівники | ||
Організація роботи на клумбах. | посезонно | вч.біології вч. технологій. | ||
- Проведення заходів до Дня трудівників С/Г. Організація свята «Слава хлібу на столі». | листопад | Кл. керівники Хоменко О.М. | ||
Організація профорієнтаційної роботи. (згідно окремого плану) | Протягом року | класні керівники | ||
- Організація роботи волонтерського загону «Турбота». | протягом року | Хоменко О.М. | ||
- Прибирання території біля Меморіалу Слави. | травень-червень | Кл. керівники | ||
- Організація екскурсій у професійно-технічні училища, проф. консультації. | вересень-травень | класні керівники |
Заходи, які спрямовані на реалізацію завдань
ціннісного ставлення до себе.
Мета | Заходи | Термін | Виконавець | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 6 |
Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я" (забезпечення фізичного розвитку особистості, зміцнення здоров’я, виховання вольових рис, гармонії) | Проведення Олімпійського тижня до Дня фізичної культури та спорту | вересень | спільнота вчителів фізкультури | |
Веселі старти ( 2-4 кл.). | вересень | Класоводи. | ||
- Конкурс «Юні козачата» до Дня Українського козацтва (5-9 класи). | жовтень | Іващенко В.П. | ||
Участь у спортивних змагання на першість району. | протягом року | спільнота чителів фізкультури | ||
Провести заходи щодо профілактки суїцидальної поведінки | протягом року | практичний психолог, соціальний педагог | ||
- Першість ліцею з баскетболу ( 7-9 класи). | січень | Іващенко В.П.. | ||
Проведення годин спілкування з формування здорового способу життя | Протягом року | класні керівники | ||
Участь у конкурсі творчих робіт «Агенти здоров’я». | Листопад | класні керівники | ||
Заходи присвячені Дню Збройних сил України | грудень | Бойко О.О Іващенко В.П. | ||
Організація лекцій і бесід на тему профілактикиСНІДу. | грудень | медпрацівник ліцею | ||
Провести конкурс малюнків «Майбутнє без СНІДу» | грудень | Хоменко О.М. | ||
Конкурс «Старти надій» (6-9класи). | лютий | Іващенко В.П. | ||
Урок здоров’я « Знати, щоб боротися» | Лютий | медпрацівник ліцею | ||
Провести День здоров’я | квітень | практичний психолог, соціальний педагог | ||
Провести тиждень психології до Дня психолога | квітень | практичний психолог | ||
Проведення місячника безпеки життєдіяльності | Протягом року | класні керівники, медпрацівник ліцею | ||
Провести заходи до Дня боротьби з тютюнопалінням. | травень | медпрацівник ліцею, практичний психолог | ||
Організація лекцій і бесід по профілактиці захворювань на «COVID -19», ОРЗ та інші | Протягом року | класні керівники, медпрацівник ліцею | ||
Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" (сприяти формуванню в особистості реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності) | - Єдина виховна година «Завтрашній характер у сьогоднішньому вчинку» (4-7 кл.) | вересень | практичний психолог, соціальний педагог | |
- Година спілкування «Мій день: хороше та погане» (1-4 кл.) | листопад | практичний психолог, класоводи | ||
- Диспут «Мій ідеал» (5 кл.) | березень | практичний психолог | ||
- Круглий стіл «Найскладніше – не відстоювати свою думку, а мати її» (9кл.) | квітень | практичний психолог | ||
Ціннісне ставлення, до свого соціального "Я" (формування вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей) | - Виховна година «На кого я хочу бути схожим у житті» (4 кл) | грудень | соціальний педагог | |
Флешмоб « В єдності наша сила» | січень | Щербак К.В. | ||
Акція «З вірою в серці». | квітень | Хоменко О.М. | ||
Урок спілкування з елементами тренінгу «Ми - рівні,ми –різні» | листопад | практичний психолог | ||
Акція «Вчитель не повинен бути самотнім» | Протягом року | Хоменко О.М. | ||
- Диспут «Яка людина заслуговує на повагу інших» | березень | соціальний педагог | ||
- Виховна година «Я і мої друзі» (5кл.) | лютий | Бойко О.О. | ||
- Година спілкування «Якщо я для себе, то навіщо я?» (8-9кл) | квітень | практичний психолог, соціальний педагог |
Аналіз виховної роботи за 2021- 2022 навчальний рік
Працюючи над виховною проблемою ліцею «Формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного творчого вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни», у 2021-2022 н. р. вирішення завдань виховної роботи здійснювали за напрямами, які становлять цілісну систему: вивчення та формування індивідуальних особливостей учнів; заходи з охорони здоров'я учнів; робота з батьками; активізація навчальної діяльності учнів; ціннісне ставлення особистості до себе, сім'ї, родини,людей,праці,природи,мистецтва суспільства та держави.
Планування та практичну реалізацію завдань виховної роботи проведено відповідно до нормативно – правових актів, а саме Конституції України Законів України «Про освіту»,»Про загальну середню освіту», Концепції національно - патріотичного виховання молоді, Програми по формуванню здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, Національної програми правової освіти населення, Державної програми подолання дитячої безпритульності і бездоглядності, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей», Комплексної програми профілактики злочинності, Концепції превентивного виховання дітей та молоді, Закону України «Про забезпечення соціально-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» тощо та спрямовано на формування в учнів загальнолюдських, національних, духовних цінностей за умов особистісно зорієнтованої виховної системи, забезпечення різнобічного розвитку особистості. При цьому вирішувалися такі завдання:
- розвиток індивідуальності творчої особистості;
- формування патріотичних почуттів;
- усвідомлення учнями етнічної спільності;
- утвердження національної гідності;
- виховання та розвитку потреб здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичного і психічного
здоров'я учнів;
- поєднання індивідуального та колективного виховання;
- забезпечення системи правової освіти.
Протягом року питання виховної роботи заслуховували на таких нарадах при директорові:«Аналіз зайнятості учнів гуртковою роботою» ,«Аналіз планування виховної роботи в класних колективах». «Про стан роботи з важковиховуваними дітьми», «Стан профілактичної роботи з дітьми», «Стан роботи з національно-патріотичного виховання», «Про роботу з батьками» тощо.
Аналіз відвіданих виховних заходів засвідчив, що виховна робота проводиться на належному рівні, з використанням сучасних технологій виховання учнів. Також чітко сплановано роботу спільноти класних керівників. 2021-2022 н. р. було проведено п'ять засідань методичного об'єднання класних керівників.
Роботу колективу з виховання молодого покоління спрямовано на розв'язання таких проблем:
- створення умов для всебічного розвитку особистості, спонукання її до самоаналізу, самооцінки,
саморозвитку;
- підтримання та зміцнення традицій ліцею , які сприяють створенню згуртованого колективу;
- удосконалення методичної майстерності класного керівника, який може компетентно і з повною віддачею
здійснювати виховну діяльність та ефективно вирішувати питання виховання школярів;
- збереження здоров'я учнів, повноцінний фізичний і психологічний розвиток, навчання основам здорового
способу життя, формування здоров'язберігального середовища.
Підґрунтям реалізації поставлених завдань є перебування особистості здобувача освіти в центрі виховної системи. Протягом навчального року виховну роботу проводили планомірно, систематично, згідно з річним планом роботи ліцею та планами роботи класних керівників.
Щороку в ліцеї проводимо чимало різноманітних заходів: конкурсів, вікторин, тематичних вечорів, свят тощо. Найбільш вдалими заходами стали: свято до Дня знань «Здрастуй, вересень» (відповідальні О.М.Хоменко, В.В. Пирха.), дні здоров'я (відповідальні О.О.Бойко і Т.А.Лісова), свято до Дня вчителя «Спасибі вчителю» (відповідальна О.М.Хоменко), свято квітів і конкурс осінніх ікебан «Осінній вернісаж» (відповідальні класні керівники та вчителі початкових класів, педагог-організатор), свято до Дня писемності і мови,(відповідальні Г.І.Шелудько, Л.Г.Бойко) , свято для мам (відповідальні вчителі початкових класів), Свято до Дня захисника України відповідальний В.П. Іващенко ), «СНІД — страшна хвороба людства» (відповідальна Н.О.Палун), виховний захід «Я люблю Україну» (відповідальна К.В.Щербак), Свято рідної мови (відповідальні Г.І.Шелудько, Л.Г.Бойко), та багато інших.
Серед пріоритетних напрямів виховної системи ліцею є робота із запобігання протиправних дій серед дітей і підлітків. Діяльність школи щодо правової освіти та виховання протягом 2020-2021 н. р. було чітко структуровано на складові:
1. Робота батьківського всеобучу.
2. Робота учнівського самоврядування.
3. Виховна робота серед учнів ліцею щодо профілактики протиправної поведінки, ВІЛ/ СНІДу, зловживання алкоголем, наркоманії, попередження дитячої бездоглядності та безпритульності.
4. Робота ради профілактики правопорушень,боулінгу(цькування);
5. Проведення профілактичних бесід дільничним інспектором з дітьми, та з учнівським активом.
Цей напрям діяльності становить суттєву частину роботи з правового виховання учнів ліцею та містить заходи, сплановані згідно з Програмою правової освіти населення, Законом України «Про забезпечення соціально-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Комплексною програмою запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, Комплексною програмою профілактики злочинності, які проводимо як самостійно, так і спільно з службою у справах дітей, центром зайнятості району тощо. У межах цієї роботи протягом навчального року в школі було проведено заходи, а саме: контроль за дітьми – сиротами які проживають з опікунами,систематична перевірка умов утримання та виховання дітей з багатодітних та малозабезпечених родин. Проведено години спілкування з цими дітьми та їх батьками.
До плану роботи входять питання із попередження правопорушень, заходи про захворювання серед неповнолітніх, зокрема «СOVID- 19», розповсюдження ВІЛ-інфекції , СНІДу, тощо. Це конкурси малюнків і плакатів, бесіди, усні журнали, засідання учнівського комітету. Чималої уваги надано індивідуальній роботі з учнями девіантної поведінки. В ліцеїі працює рада профілактики правопорушень, яка на своїх засіданнях заслуховувала справи учнів, схильних до правопорушень, підтримувала зв'язок з класними керівниками цих учнів і батьками, їх неодноразово запрошували на засідання ради профілактики правопорушень. З учнями, схильними до правопорушень, постійно проводимо індивідуальні бесіди Проводимо роботу з батьками учнів з метою організації та надання педагогічної допомоги щодо правового виховання дітей, попередження правопорушень. У межах цієї діяльності виховним центром ліцею є батьківські збори, які проводить адміністрація ліцею та класні керівники по класах, години спілкування за складеною тематикою. Активно беруть участь класні керівники в індивідуальних співбесідах з батьками з питань правового виховання й оздоровлення дітей схильних до правопорушень. У цілому, робота з правового виховання та запобігання правопорушенням у ліцеїі має цілісний характер навчальної та виховної діяльності, охоплює значний комплекс взаємозв'язаних соціальних проблем. Ця робота дозволила чималою впливати на виховання особистості учня, запобігати порушенню правових норм, забезпечувати соціальний захист неповнолітніх.
Систему виховних заходів, спрямованих на формування громадянина України, підготовленого до виконання своєї соціальної ролі, до життя і за умов демократії, який усвідомлює взаємозв'язок між ідеями індивідуальної свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю цілеспрямовано здійснювали протягом навчального року. Проводили заходи, що сприяли вихованню в учнів школи громадянської та національної свідомості, а саме: тиждень пам'яті «Вклонімося і мертвим, і живим...», уроки мужності. Також брали активну участь у конкурсах малюнків місцевого обласного рівнів.
З метою вирішення завдань художньо-естетичного, морального, екологічного виховання та формування здорового способу життя протягом навчального року учні брали участь у конкурсах і фестивалях різного рівня. Серед художньо-естетичних заходів: конкурси малюнків, конкурси плакатів «Ми за здоровийспосіб життя». Формуванню екологічної культури учнів школи сприяли такі виховні заходи, як: акція «Чиста земля — чиста Україна», предметні , тижні з природознавства, географії, участь у екологічних конкурсах «Галарея кімнатних рослин», « Годівничка», «День зустрічі птахів» .
Повноцінний фізичний розвиток учнів ліцею, формування фізично, психічно і морально здорової особистості, чий здоровий спосіб життя є умовою самореалізації в дорослому житті, забезпечувався шляхом різноманітних спортивних свят і змагань, участі у місцевих та обласних конкурсах. Вагоме місце серед заходів, які сприяли досягненню зазначеної вище мети, посіли різноманітні спортивні змагання, що проводи відповідно до вікових і фізіологічних особливостей дітей. Загалом, спортивне виховання в ліцеї вважається однією із найважливіших складових, сприяння оздоровленню нації в цілому; спортивні змагання забезпечують можливість самоствердження, зростання впевненості учнів у власних можливостях, розвитку здібностей.
Достатньої уваги в школі надано і військово-прикладним видам спорту. Чималі зусилля педагогічного колективу цього навчального року були спрямовані на організацію військово-патріотичної і роботи. З метою забезпечення високої результативності цієї роботи було заплановано та проводили протягом навчального року відповідні заходи. Серед них: зустрічі з воїнами ЗСУ, екскурсії в музей К.І.Зеленко,Бойової слави в м.Ромни, уроки мужності, тиждень, присвячений Збройним Силам України, тематичний вечір «Козацькому роду нема переводу», диспут «Захисник України: яким йому бути?», спортивні змагання, лінійка пам'яті, присвячена річниці виведення військ із Афганістану, тиждень пам'яті «Вклонімося і мертвим, і живим». Проведені виховні та позакласні заходи сприяли зростанню в учнів патріотичних почуттів, поваги до героїчного минулого українського народу, що допомагає визначити своє місце в суспільному житті України. Військово-спортивні змагання, змагання з військово-прикладних видів спорту, виконання нормативів ВЦО, польові заняття сприяли популяризації серед учнів ліцею військово-патріотичного виховання. Слід відзначити позитивний вплив на формування власної громадської позиції підлітків таких заходів, як операція «Пам'ять», вечори пам'яті, акція «Лист пораненому» та інші. Успішність патріотичного виховання багато в чому залежить як від системності заходів, так і від власного досвіду, якого учні набувають у повсякденному житті. Тому перед педколективом ліцею постає завдання продовжити роботу з патріотичного виховання учнів, забезпечити її системність і наступність.
Поряд із традиційними формами виховної роботи неабияке місце за результативністю посідає шкільне самоврядування. У ліцеї існує учнівська республіка «Артанія», що складається із восьми центрів: центр «Знання» , центр «Дисципліни і порядку», центр «Організації дозвілля», центр «Роботи з молодшими школярами», центр екологічного виховання „ Паросток ,, , центр „ Здоров’я і спорту, центр «Опіки,», Прес-центр. З огляду на завдання формувати виховне середовище школи, забезпечувати особистісну орієнтацію виховного процесу, в ліцеї створено демократичну модель учнівського самоврядування де поєднано інтереси всіх учасників навчально-виховного процесу, протягом року в ліцеї створювалися відповідні умови: забезпечували самостійність учнів у виборі форм, змісту, мети самоврядування; керівні органи учнівського самоврядування формували на виборних альтернативних засадах. До участі в органах самоврядування залучали якомога більшу кількість учнів. Слід відзначити, що було активізовано роботу учнівського самоврядування, оскільки відчувається зацікавленість учнів в урізноманітненні шкільного життя.
Вони беруть участь у підготовці та проведенні всіх шкільних заходів, що сприяє виробленню почуття господаря ліцею, вміння співпрацювати на засадах рівноправності, гласності, демократизму. Учнівське самоврядування розробило свій план роботи на рік, за яким вони працюють. Проводиться чимало різноманітних конкурсів, розваг, вечорів.
Педагогічний колектив ліцею прагне забезпечити єдність навчання із вихованням, на уроках і в позакласній роботі формувати духовно багату особистість, громадянина української держави на підставі відновлення національних традицій, розвитку демократичних, гуманістичних відносин. Переважна більшість класних керівників і вчителів початкових класів, учителів - предметників працюють творчо, кваліфіковано та компетентно. Вони зуміли згуртувати учнівські колективи, створити в них атмосферу доброзичливості, взаєморозуміння та взаємоповаги, і налаштувати на плідну працю, спрямувати їхнюдіяльність на формування високих етичних норм, національної самосвідомості дітей.
Проте попри деякі позитивні зрушення, в роботі педагогічного колективу існує ще низка суттєвих недоліків і прогалин. Потребує вдосконалення та більшої результативності робота з обдарованими дітьми, психологічної служби. Все ще не відповідає вимогам часу стан учнівського самоврядування, потребує вдосконалення зміст роботи з діагностики дитячо-юнацьких колективів. Чималу увагу необхідно надавати вдосконаленню навчально – виховного процесу через упровадження інноваційних освітніх педагогічних технологій.
Разом із тим аналіз позакласних заходів, результатів конкурсів різних рівнів свідчить про те, що виховна робота в ліцеї ведеться на достатньому рівні.
Виховний процес постійного пошуку і вдосконалення триває безперервно, тому цього навчального року слід звернути увагу на недоліки та намагатися їх виправити.
План виховних заходів
І семестр 2022-2023 н.р.
Вересень
Дата проведення | Назва міроприємства | Відповідальні | Примітки |
01.09.- 10.09 | 1. Свято Першого дзвоника « Все починається із Першого дзвінка» 2. Свято для першокласників «Нас іменинниками звуть» 3. Перший урок згідно рекомендацій Міністерства Освіти і Науки України. 4. .Цикл бесід та виховних годин «Правила для учнів – закон шкільного життя». 5. Проведення Дня фізичної культури і спорту та Всеукраїнського Олімпійського уроку : « З історії Олімпійських ігор» (5-6кл.), - «Спортивна гордість Сумщини (8-9 класи.), - проведення «Малих олімпійських ігор» (1-4кл). 6.Попередження суїцидальної поведінки серед дітей. Виховні години по класах: « Мовчати не треба», « Цінності мого життя», «Світ починається з мене», «Мої почуття та емоції». Акція «Ми за яскраве життя».(до Дня запобігання суїцидам). | Педагог – орган. Пирха В.В.Н.М. Класні керівники, Класоводи Класні керівники, класоводи. Іващенко В.П. Бойко О.О. Практичний сихолог, соціальний педагог | |
13.09.- 17.09. | 1. Тиждень пам’яті: - Лінійка Пам’яті до річниці визволення Роменщини «Ніхто незабутий,ніщо незабуте», - покладення квітів до Меморіалу Слави та могили К.І.Зеленко. - Свято квітів, присвячене подвигу К.І.Зеленко та героям Роменщини. - виставка документальної та художньої літератури «Цих днів не змовкне слава.» 2. Взяти участь у Всеукраїнському дні прибирання. . 3. Анкетування серед учнів щодо проведення виховних заходів в школі, в позаурочний час. 4. Перевибори в органах учнівського самоврядування. | Хоменко О.М. Класні керівники, Класоводи Бібліотекар Класні керівники, Класоводи Педагог –організ. Органи учівського. самоврядування | |
20.09.- 24.09. | 1. Організувати проведення Дня вшанування партизанської слави: - Виставка художньої та документальної літератури «Герої партизанських лісів», - волонтерська акція «Турбота» по допомозі одиноким пристарілим та дітям війни,, - Загальношкільна спартакіада на честь героїв – земляків. 2.Міжнародний День миру. - Провести уроки присвячені пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність України «Герої на сторожі миру». -випуск стіннівки «Ми за мир !». -акція - «Голуб миру». 3. Участь у І етапі Всеукраїнської екологічної акції «Птах року». 4.Єдиний день профілактики правопорушень «Незнання законів не звільняє від відповідальності» | Хоменко О.М. Палун Н.О. Хоменко О.М. Бойко О.О. Класні керівники, Класоводи. Хоменко О.М. Хоменко Л.С.. Діхнич А.М. | . |
27.09- 01.10. | 1.Проведення заходів до Всеукраїнського тижня протидії боулінгу (згідно окремого плану). 2. Інформаційна година до річниці трагедії Бабиного яру. 3. До Всеукраїнського дня бібліотек: - свято «Наша книжечка цікава-вірна подруга дітей». (1-4 кл.), - шкільний конкурс «Найкращий читач» (5-9кл.), - Виставка книг «Дивосвіт скарбів книжкових - операція «Живи, книго!», - акція «Подаруй бібліотеці книжку». 4. Школа учнівського самоврядування. Провести день самоврядування в школі. 5. Загальношкільне свято, присвячене Дню працівників освіти «Спасибі, дорогі учителі»; -Волонтерська акція «Турбота», «Учитель не повинен бути самотнім», | Практичний психолог, соц.педагог. Щербак К.В. Палун Н.О., класоводи. Органи учнівського самоврядування Хоменко О.М. |
Жовтень
Термін виконання | Назва міроприємства | Відповідальні | Примітки |
04.10. - 08.10. | 1. Провести загальношкільний фестиваль «Щедра осінь»: виставку –конкурс «Осінній вернісаж» , - свято «Усмішка леді осені». 2.Участь у І етапі конкурсу творчих робіт «Агенти здоров’я» 3. Долучитися до проведення ІІ Міжнародного уроку доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. 4. Приняти участь у І етапі обласного конкурсу дитячого малюнка « Я люблю свій рідний край. Казки мого дитинства.» 5. Школа учнівського самоврядування. Круглий стіл «Учнівське самоврядування, проблеми і перспективи» 6.Проведення операції «Чисте подвір′я». | Класні керівники, класоводи . Хоменко О. М . Класні керівники, класоводи Класоводи Хоменко О.М. Класні керівники | |
11.10. – 13.10. | 1 Провести заходи до Дня захисника України. Дня козацтва: - Єдина виховна година «Мужність і відвага крізь віки», -участь у благодійній акції «Солдат – захисник Батьківщини» -Операція «Поздоровча»,привітання учасників АТО, -Спортивні змагання «Нумо, козачата!» (1-5кл), «Козацькі розваги» (6-9кл) 2.Трудовий десант. Прибирання території біля Меморіалу Слави та могили К.І.Зеленко. 3.Прийняти участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу «Галерея кімнатних рослин». 4.Проведення інструктажу з техніки безпеки на час осінніх канікул | Бойко О.О. Хоменко О.М. Класні керівники Хоменко О.М. Класні керівники, Класоводи | |
18.10. – 22.10. | Осінні канікули (згідно окремого плану) | Хоменко О.М. | |
25.10. – 29.10. | 1.Заходи до Дня визволення України від німецько- фашистських загарбників: - Онлайн - перегляд документального фільму «Жовтень1944.Україна визволена». 2.Анкета “Навчання під час карантину https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSePOz-FeYvQUY2qyW2OxZwSibQHI6KJRFQHyVI1uaxd-ASXCw/viewform | Щербак К.В. Соціальний педагог |
Листопад
Термін виконання | Назва міроприємства | Відповідальні | |
01.11. – 05.11. | 1. Приняти участь у І етапі обласного конкурсу «Міфи та легенди Сумщини» 2. Перегляд мультфільму «Добро врятує світ»https://www.youtube.com/watch?v=Icx7hBWeULM | Шелудько Г.І. Класні керівники Класоводи | |
08.11. – 12.11. | 1.Проведеня заходів доДня української писемності: -участь у написанні всеукраїнського радіо диктанту національної єдності-2021 - День української писемності та мови. Вікторина“Українські приказки” .https://www.youtube.com/watch?v=rkGlyqHesyQ-Година спілкування «День української писемності та мови»https://www.youtube.com/watch?v=mZmIKMurRpo 2. Фотокомпозиція «Моє село - історія жива» (до Дня працівників сільського господарства.) - фестиваль- виставка «Смачні страви із хліба» 3. Єдиний день безпеки життєдіяльності Онлайн -спілкування «Кібербулінг, агресія в інтернеті» 4. Школа учнівського самоврядування. Гра – подорож «У країну Добриків». | Шелудько Г.І. Класні керівники, класоводи Практичний психолог Хоменко О.М. класоводи | |
15.11 – 19.11. | 1.Проведення тижня толерантності: - Презентація «Толерантність очима дітей», - Проект «Дружні долоньки»,проект «Кодекс толерантного учня», - виставка малюнків «На доброму серці тримається світ»(1-4 кл), - оформлення стенду «Жити за правилами доброти» 2. . Провести заходи до Дня Гідності та свободи: - загальношкільна лінійка «Вільні творити майбутнє», - створення фотовиставки «Події що бентежать душу», - акція «Стрічка Свободи» (пов’язування жовто – синіх стрічок символ гідності та свободи України) 3. Проведення заходів в рамках тижня безпеки дорожнього руху: -цикл бесід та виховних годин по класах «Виконуй правила вуличного руху», -вікторина для учнів 1-4 класів «В гостях у світлофора Моргайка», -конкурс – змагання «Заборонено і дозволено (5-9кл); - участь у проведенні єдиного національного уроку «Безпечна дорога додому». 4. Приняти участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу «Український сувенір» | Практичний психолог, соціальний педагог Щербак К.В. Бойко О.О. Класні керівники класоводи Хоменко О.М. | |
22.11 – 26.11 | 1.Проведення Всеукраїнської акція«16 днів проти насильства»(згідно окремого плану). . Цикл бесід та виховних годин до Всесвітнього дня дитини: - «Захистіть мене від зла, я дитина ще мала» ( 1-5 кл); - Декларація ООН про права дитини (6-9 кл.) 2. Провести заходи до Дня пам’яті жертв голодомору в Україні: - урок реквієм « У пам’яті скорботний 33-й». - інформаційна хвилина «Трагедії вітчизняної історії. Голодомор 1933 року» -виставка документальної та художньої літератури «Життя як свічка…» -участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку пам’яті» 3. Урок профорієнтації «Калейдоскоп професій». 45. Операція «Чистий клас». | Практичний психолог, соціальний педагог Класні керівники Щербак К.В. Палун Н.О. Хоменко О.М. БогославськаО.М.. Класні керівники |
Грудень
Термін виконання | Назва міроприємства | Відповідальні | Примітки |
29.11.- 03.12. | 1.Всесвітній день боротьби зі СНІДом: -Урок здоров′я «СНІД – знати щоб боротися». -Конкурс плакатів «Майбутнє без Сніду»., -Виступ шкільної агітбригади «Ми за здоровий спосіб життя» 2. До дня інвалідів провести : -акцію «Прояви турботу і обачливість», -Заняття з елементами тренінгу 8-9 класів «Будьмо добрими людьми і не будьмо злими», -година спілкування для учнів 5-7 класів «Що живе в серці твоїм», -урок доброти для учнів 1-4 класів «Я і люди навколо мене». 3.Приняти участь у І етапі обласного конкурсу соціально-освітніх проєктів «Діти розбудовують громаду» 4 Прийняти участь у І етапі обласного фестивлю «Різдвяний передзвін» | Практичний психолог, соціальний педагог Практичний психолог, соціальний педагог Хоменко О.М. Хоменко О.М. | |
06.12.- 10.12. | 1. Провести заходи до дня Збройних сил України: - Урок мужності «Є така професія – захищати Батьківщину» з запрошенням учасників АТО. - змагання для учнів 7-9 класів «Зростаймо мужніми», -акція «Пакунок вдячності воїнам АТО». 2.До Дня прав людини. - -цикл бесід та виховних годин «Що значить бути вільною людиною», -виставка малюнків «Великі права,маленької людини», 3.До Дня української хустки фоторвернісаж «Бабусина хустинка». 4. Провести заходи в рамках тижня доброчесності. | Бойко О.О. Кл. керівники Діхнич А.М. Органи учн.самовряд. Кл. керівники, класоводи | |
13.12. – 17.12. | 1. До дня вшанування учасників ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобиль-ській АЕС провести: - урок пам′яті «Герої невидимого фронту», 2. . Школа учнівського самоврядування. Підготовка до Дня Святого Миколая, Новорічних свят: - розучування новорічних пісень, танців, ігор. - робота в майстерні Діда Мороза (виготовлення новорічних прикрас,сувенірів) - випуск стіннівки «Традиції українського народу» ( зимовий цикл). -урок духовності «День Святителя і Чудотворця Миколая. - акція «Янголи милосердя» ( збір і передача подарунків для дітей вихованців інтернату, дітей переселенців та дітей з малазабезпечених сімей). 3. Участь у І етапі обласного конкурсу «Проба пера». 4.Цикл бесід та виховних годин про попередження торгівлі людьми «Вартість життя людини», «Погляд у майбутнє», « На межі між дитинством та дорослістю», «Торгівля людьми – злочин проти людства». | Хоменко О.М. Хоменко О.М. Кл. керівники, класоводи Шелудько Г.І. Кл. керівники, класоводи Бойко Л.Г. Практичний психолог, соціальний педагог | |
20.12. – 24.12. | 1. . Операція «Допоможемо птахам», «Годівничка». 2. Єдиний день профілактики правопорушень. «Шкідливі звички та їх наслідки». 3.Рейд бережливих «Живи, книго!». 4.Цикл бесід та виховних годин по попередженню дитячого травматизму під час зимових канікул. | Хоменко Л.С. Косенко К.П.. Палун Н.О. Кл. керівники, класоводи | |
27.12 – 31.01. | Зимові канікули (згідно окремого плану) | Хоменко О.М. |
ПЛАН
ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ НА ОСІННІ КАНІКУЛИ
АНАСТАСІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ 2021-2022 н.р.
Дата | №з/п | Назва заходу | Клас | Відповідальний |
24.10 | 1. | Країна загадок і відгадок | 1-4кл | Пирха В.В. |
2. | Для любителів англійської мови брейн – ринг: «Britain. Tradition and Holidays». | 5-9 кл | Семенова О.О. | |
3. | Віртуальна мандрівка музеями України | 7-9 кл. | Хоменко О.М. | |
4. | Заняття в комп’ютерному класі «Подорож інтернет – мережею». | 5-9 кл | Бойко О.О. | |
25.10 | 1. | Вікторина «У світі казки чарівної». | 1-5 кл. | Овчаренко Л.О. |
2. | Заняття гуртка «Юні друзі природи». Екскурсія до парку «Золота осінь». | вихованці гуртка | Чорний А.В. | |
3. | Засідання клубу «Дебати». | вихованці гуртка | Шелудько Г.І. | |
4. | Заняття гуртка «Бісеринка» | вихованці гуртка | Богославаська О.М. | |
26.10 | 1. | Вікторина «Край , у якому я живу». | 5-9кл. | Хоменко Л.С. |
2. | Заняття гуртка «Юні друзі природи». | вихованці гуртка | Чорний А.В. | |
3. | Заняття гуртка «Бісеринка» | вихованці гуртка | Богославаська О.М. | |
4. | Внутрішкільний турнір з футболу. | вихованці гуртка «Футбол» | Іващенко В.П. | |
27.10 | 1. | Гра –вікторина «Подорож у минуле». | 5-9 кл. | Щербак К.В. |
2. | Заняття гуртка «Юні друзі природи». | вихованці гуртка | Чорний А.В. | |
3. | Засідання клубу «Дебати». | вихованці гуртка | Шелудько Г.І. | |
4. | Заняття гуртка «Бісеринка» | вихованці гуртка | Богославаська О.М. | |
5. | Внутрішкільний турнір з футболу. | вихованці гуртка «Футбол» | Іващенко В.П. | |
28.10 | 1. | Для любителів математики вікторина «Цікава математика». | 5-9кл | Чорна Л.Г. |
2. | Конкурс карооке «Пісні моєї родини». | 1-7 кл | Соловей Н.М. | |
3. | Гра- подорож «В гостях у королеви осен». Мастер- клас Виготовлення виробів з природного матеріалу. | 1 -6 клас | Горбатенко Т.Г. | |
4. | Робота « Книжкової лікарні». | 4-7 кл | Палун Н.О. |
Коментарi