Складали та розв’язували задачі, будували відрізки, виконали вправу 599.
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
3 КЛАС
Читання
Творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість? Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
Гра «Прочитай слова» за посиланням: wym-1707829352478 Робота з підручником с.104-105.
Українська мова/хвилина мовчання
Прикрашаю своє мовлення прикметниками.
Робота з підручником с.101-102. Робота в зошитах. Колективне виконання вправи 4. Гра «Допоможи рибкам розблокувати слова» wym-1707829374263
Математика
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником.
Розв’язування задач. Усний рахунок. Гра «Ромашкове поле» за посиланням: wym-1707829399174 Робота з підручником с.37-38. Робота в зошитах №195,198 (письмово), №199, 200(усно).
Дизай і технології
Восьминіг та рибки. Виготовлення восьминога та рибок у техніці ори гамі.
Робота в альбомі с.61. Перегляд відео за посиланням: wym-1707829422865
Я досліджую сівт
Людина. Організм людини
Перегляд відео за посиланням: wym-1707829442884 Робота з підручником с.86-87. Робота в зошитах с.23
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
4 КЛАС
Математика
Знаходження дробу від числа.
Письмово знаходимо частку кожного числа у завданні 217- 219. Розв'язуємо геометричний матеріал 220. Письмове розв'язання задач 243 - 224. Для самостійного опрацювання 226-227.
Я досліджую світ/хвилина мовчання
Безпека в людяних місцях.
Розповідь учителя. Перегляд відеоматеріалу. Працюємо в зошитах. Самостійно закріплюємо матеріал на ст. 29-31.
Повторюємо вивчену пісню " Диво- місто "Навпаки ".
Слухання фрагмент із фортепіанної сюїти " Гулівер". Виконання: І. Танчак "Вітерець".
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
5 КЛАС
Історія
Відомі вихідці з України.
Розглядали §18, вправу за посиланням на ст.131
Українська мова/хвилина мовчання
Основні випадки чергування у – в, і – й, уживання прийменника з, зі, із. wym-1707829473732
Поворяли матеріал про чергування голосних звуків, складали ребуси, виконували вправу 326, проводили ділову гру.
Українська література
Урок мовленнєвого розвитку «Чарівний світ поетичного слова».
Читали вірші, знайомилися з правилами їх написання, складали вірші.
Математика
Контрольна робота з теми: «Звичайні дроби та дії з ними»
Виконували контрольну роботу.
Математика
Аналіз контрольної роботи. Уявлення про десяткові дроби.
Удосконалити вміння читати й записувати десяткові дроби, називати розряди десяткових знаків у запису десяткових дробів; сформувати вміння використовувати десяткові дроби для запису значень величини.
Пізнаємо природу
Як живуть і чим відрізняються клітини різних груп організмів.
Опрацювали §40, замальовували будову клітин різних груп організмів (ст. 149) wym-1707829498477
Мистецтво
Народні герої в мистецтві.Народна вокальна музика. Історичні пісні.
Встановлювали параметри сторінки, розміри стовпців і рядків, об’єднували клітинки, виконували практичні завдання.
Біологія
Покриви тіла тварин.
Характеризували особливості будови та функції покривів тіла різних груп тварин. Робили порівняння. переглядали відео wym-1707829652956
Трудове навчання
Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи.
Виконували виготовлення виробів.
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
8 КЛАС
Зарубіжна література
В Шекспір - геніальний поет доби Відродження, сонети Шекспіра.
Складали короткий конспект коментаря вчителя, працювали з епіграфом, виразно читали сонет №21. Бесіда за прочитаним.
Історія/хвилина мовчання
Практичне заняття. Богдан Хмельницький як політик і людина.
Створили презентацію на дану тему.
Географія
Несприятливі погодно-кліматичні явища на території України. wym-1707829679460
Розглядали явища,які характерні для наших кліматичних умов.
Українська література
І.Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч». Робота із текстом твору.
Читали дію І комедії, обговорювали її зміст.
Фізична культура
Штрафні кидки у баскетболі.
Відпрацьовували штрафні кидки у баскетболі.
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
9 КЛАС
Хімія
Швидкість хімічних реакцій.
Обговорювали поняття швидкості хімічної реакції, визначали, що впливає на швидкість хімічних реакцій.
Українська мова/хвилина мовчання
Види підрядності (однорідна, неоднорідна, послідовна).
Опрацьовували таблиці на сторінці 118-120, виконували вправу 256, складали схеми до речень.
Англійська мова
Бережіть землю. Робота над текстом для читання.
Опрацювати вправи 6-9 с.150-152. Опрацювати відео урок за покликанням: wym-1707829710436 Виконати інтерактивну вправу за покликанням: wym-1707829727381
Географія
Електроенергетика України.
Розглядали основні типи електростанцій та їх розміщення (наносили на контурну карту), обговорювали використання відновлюваних джерел енергії в енергетиці нашої країни.
Історія
Італія та Австро-Угорщина. Утворення нових незалежних держав.
Удосконалення техніки ведення, передачі, кидок м’яча у кошик.
Відпрацьовували техніку ведення м’яча та штрафних кидків.
Історія/географія
Електроенергетика України.
Розглядали основні типи електростанцій та їх розміщення (наносили на контурну карту), обговорювали використання відновлюваних джерел енергії в енергетиці нашої країни.
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
10 КЛАС
Англійська мова
Природні катаклізми. Тренування у вживанні умовних речень 2 типу. Урок в Zoom wym-1707829794438
Опрацювати презентацію wym-1707829884001 Написати повідомлення на тему «Земля в небезпеці». Виконати інтерактивну вправу за покликанням: wym-1707829815373
Розглядали значення магнітног азимуту в військовій топографії. Практично визначали магнітний азимут( прямий та зворотний).
Фізика
Постулати спеціальної теорії відносності. Релятивістський закон додавання швидкостей.
Формувати знання учнів про основні положення спеціальної теорії відносності (СТВ) Ейнштейна та висновки з неї; формувати вміння систематизувати й узагальнювати результати спостережень, розв’язувати задачі на основі постулатів теорії відносності.
Геометрія
Прямокутна система координат у просторі.
Виконували №№11.22, 11.24, 11.26,11.28.
Алгебра
Похідна функції.
Виконували №№18.1, 18.3 ,18.5 1 8.7, 18,9.
Технології
Фінансова грамотність
Пенсії.
Формувати поняття пенсія та які існують види пенсій та рівні пенсійної системи в Україні. Як визначити коефіцієнт заміщення пенсії
Фізична культура
Стрибки з діставання високо підвішеного предмета.
Відпрацьовували техніку діставання.
(середа, 14 лютого)
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
1 КЛАС
Математика
Утворення числа другого десятку.Розв'язання задач на збільшення(зменшення) числа на кілька одиниць. Складання задач на знаходження остачі за коротким записом. wym-1707841817164
Розрізняю протилежні за значенням дієслова. Написання смс-повідомлення. Складання речень.
Вчилися писати смс-повідомлення, змінювали дієслова на протилежні, складали речення за малюнками. Робота з підручником с.93-94. Д/з с.94 В.9 wym-1707841846610
Математика/хвилина мовчання
Розв'язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення та ділення. Обчислення периметра трикутника.
Робота з підручником с.107-108, №645-649. Д/з №650,651 wym-1707841874236
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
3 КЛАС
Англійська мова
Мій улюблений день. Підсумок вивченого за темою.
Опрацювати завдання на сторінці 91. Виконати інтерактивну вправу за покликанням: wym-1707841901867
Математика/хвилина мовчання
Розвязуванння рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником.
Усний рахунок. Гра «Швидка лічба» за посиланням: wym-1707841936340 Робота з підручником с.39-40. Робота в зошитах №204,208 (письмово), №205- 207(усно).
Читання
Упертість чи допитливість? Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
Розчитування за посиланням: wym-1707841971513 Робота з підручником с.105-107.
Українська мова
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про друга або подружку. Написання розповіді про свого друга чи подругу.
Робота в зошитах «Малюю словом» с.33-35.
Фізична культура
Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості.
Догляд за тілом. Робота з презентацією «Догляд за тілом».
Робота з підручником с.88-89. Робота в зошитах с.24-25.
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
4 КЛАС
Українська мова
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу.
Виписати в колонку дієслова і поставити до них питання впр.1. Скласти речення з трьома дієсловами впр.3. Працюємо усно: впр.4-5. Пишемо розповідь про чай впр.7.
Розширити знання учнів про форми запису одного і того ж числа, формувати уявлення про перетворення звичайного дробу в десятковий. Розв'язували вправ 887.889.
Технології
Виготовлення виробу.
Здійснювали виготовлення виробу з фанери.
Технології
Технології шліфування та обпилювання крайок виробу з фанери.
Обговорювали типи вітрів, визначали різницю між ними та наводили свої приклади,закріплювали віповідями "вірю- не вірю".
Фізична культура
Удосконалення техніки ведення, передачі, кидок м’яча у кошик. wym-1707842407154
Розглядали та виконували техніку штрафних кидків, переглядали відео
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
7 КЛАС
Геометрія
Повторення вивченого по темі; Сума кутів трикутника.
Повторили поняття зовнішнього кута трикутника та його властивості, переглянули відео. Виконували завдання №3 с. 144 - 145, впр.1 -11. wym-1707842432650
Географія/хвилина мовчання
Природні зони Північної Америки. Конференція в ЗУМ wym-1707842457714
Давали характеристику природним зонам, робили тестові завдання, переглянули відео wym-1707842479289
Українська література
Олекса Стороженко «Скарб».
Повторили життєпис письменника, обговорили зміст твору, проаналізували героїв оповідання.
Українська мова/хімія
Практична робота 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів. wym-1707842527594
Описували явища, що супроводжують хімічні реакції. Вчились розрізняти фізичні та хімічні явища.
Зарубіжна література
Детектив як жанр літератури. Едгар По - засновник жанру детективу.
Слухали повідомлення про життєвий шлях Е.А.Поля, встановлювали відповідність епізодів повісті, провели бліц опитування. wym-1707842563961
Англійська мова
Турбота про здоров’я. Лікарі. Робота над текстом.
Опрацювати текст та завдання до нього на стор. 111-113. Вивчити нову лексику на стор.113. Опрацювати відео: wym-1707842599626
Фізична культура
Удосконалення техніки ведення, передачі, кидок м’яча у кошик. wym-1707842621577
Розглядали та виконували техніку штрафних кидків, переглядали відео
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
8 КЛАС
Фізика
Одиниці вимірювання . ввести поняття електричної напруги, вказати її одиницю.
Розглянули прилад для вимірювання напруги - вольтметр. Переглядали відео wym-1707842643114
Алгебра/хвилина мовчання
Множина та її елементи, підмножина, розглянули поняття множини, порожньої множини, способи задання множин.
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Н.Забіли з аудіокниги "Ясоччина книжка"
Робота з підручником с. 96. Слухання віршів Н.Забіли за посиланням wym-1707924726706
Англійська мова/ хвилина мовчання
Мої щоденні справи. Введення нової лексики.
Виконати завдання на стор. 74-75 у підручнику, стор. 62 у робочому зошиті. Презентація: wym-1707924753225 Опрацювати відео урок до стор. 76 та виконати письмові завдання на стор. 63 у робочому зошиті: wym-1707924772305
Дизайн і технології
Дизайн і технології Створення об'ємної аплікації зимового міста.
Робота з презентацією «Як ти ростеш і змінюєшся?». Робота з підручником с.90-91. Робота в зошитах с.43-44.
Математика/ хвилина мовчання
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138. Розв’язування рівнянь і задач. Математичний диктант за посиланням: wym-1707924824900
Робота з підручником с.40-41. Робота в зошиті. Розв’язування задачі № 220, обчислення виразів № 216, розв’язування рівнянь № 219.
Інформатика
Працюємо з фрагментами тексту.
З’ясовуємо, що таке фрагмент тексту і вчимося виконувати операції над фрагментами тексту.
Образотворче мистецтво
Портрет і пейзаж. Портрет і автопортрет. Настрій у портреті. Створення автопортрету (гуаш). Створення спільної композиції «Моя шкільна родина»
Робота з підручником с. 80-81. Робота в альбомі с. 42-43. Перегляд відео за посиланням: wym-1707924849239
Музичне мистецтво
Портрет і пейзаж. Музичний портрет. Канон. Слухання: Д. Кабалевський «Три подружки», В.Подвала «Капризуля». Розучування: «Вийди, вийди, Іванку» (українська народна пісня). Гра «Ритмічний канон»
Робота з підручником с.102-103. Робота в альбомі с. 58. Слухання музики за посиланням: wym-1707924871433
Розповідь учителя. Перегляд відеоматеріалу за темою. Обговорення побаченого відеоматеріалу. Робота з підручником. Працюємо в зошитах. Малюємо " Попереджувальні знаки". Для самостійного опрацювання ст. 31-35. Намалювати " Заборонні знаки".
Математика/ хвилина мовчання
Порівняння іменованих чисел.
Виконання усно задачі 238. Знаходимо значення дробу від числа у завданні 239-240. Порівнюємо дроби 241-242. Письмове розв'язання задачі 245. Для самостійного опрацювання задача 246, знайти значення виразу 247.
Читаємо текст про Мауглі. Знаходимо дієслова,ставимо їх у минулому часі,записуємо в зошитах. Перегляд відеоматеріалу. Знайомимося з текстом про Індію. Виписуємо дієслова з тексту в минулому часі. Переглядаємо відеоролик про Індію. Для самостійного опрацювання впр 10. Списати текст,дієслова поставити в минулому часі.
М'яка іграшка ведмедик. Оголошення теми і мети уроку. wym-1707924961225
Пояснення вчителя. Розповідь про міри безпеки при роботі з голкою. Перегляд відеоматеріалу. Обговорення побаченого відеоматеріалу. Запитання учнів. Перехід до практичної роботи. Працюємо самостійно.
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
5 КЛАС
Пізнаємо природу
Конференці в ЗУМ о 08.15 wym-1707924999607 Хто такі бактерії та яке їхнє значення в природі і для людини.
Розглядали §41, вивчили ключові поняття бактерії та віруси. wym-1707925019151
Мистецтво/ хвилина мовчання
Народна картина. Образи героїв у картинах народних художників.
Повторили і систематизували знання учнів про перетворення десяткових дробів у звичайні і навпаки. Розширювали знання учнів про форми запису одного і того ж числа, формували уявлення про перетворення звичайного дробу в десятковий. Розв’язали на уроці № 878,882,883
Вивчали теорему Піфагора та наслідки з неї, пригадали залежності між сторонами та кутами трикутника, властивості прямокутного трикутника. Розв'язували №№ 544,548, 550, 552.
Українська література
Робота із текстом трагікомедії Карпенка Карого «Сто тисяч». wym-1707925305641
Працювали з текстом твору, аналізували героїв, виписували цитати до образу Калитки.
Мистецтво
Українське бароко.
Переглянули відео про українське (козацьке) бароко в українській культурі wym-1708087925270
Біологія
Лабораторна робота Мікроскопічна будова крові людини.
Розпізнавали клітини крові, описували їх чікроскопічну будову.
Повторили формули знаходження координат середини відрізка, довжини відрізка. За координатами точок визначали їх розташування в декартовій системі координат. Розв'язували №№11.24, 11.28, 11.30, 11.32.
Громадянська освіта
Конференція в ЗУМ wym-1707925483488 Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальності. Що таке цензура.
Розпізнаю числівники. Пригадую числівники. Робота з географічною картою.
Робота з підручником с. 103-104. Робота в зошитах впр.4,7. Робота з робочим аркушем за посиланням: wym-1708017150517
Математика
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач. Усний рахунок. Гра «Швидка лічба» за посиланням: wym-1708017173127
Робота з підручником с.42-43. Робота в зошитах №224,228 (письмово), №223,226, 229(усно).
Фізична культура
Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості.
Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра. Переглянути відео за посиланням: wym-1708017195323
Працюємо з підручником. Перегляд відеоматеріалу. Бесіда після перегляду. Читання мовчки. Робота в зошитах. Для самостійного опрацювання стр.36-37.
Математика/хвилина мовчання
Швидкість. Одиниці вимірювання швидкості.
Робота " Мікрофон". Усне розв'язання задач 248-249. Усне опрацювання завдань 250-251. Вивчення математичного правила на ст.53. Визначення за таблицею швидкості у задачі 254. Складаємо вирази і обчислюємо у завданні 255. Для самостійного опрацювання 257-258.
Читання
"Лисичка- комерсантка" ( продовження). Переказ першої частини казки.
Перегляд відеоматеріалу. Розглядаємо малюнки, бесіда за малюнками. Для самостійного опрацювання ст.121-122. Створити власну ілюстрацію за казкою.
Образотворче мистецтво
Колорит і настрій весняного пейзажу. Робота з підручником. wym-1708017241124
Перегляд малюнків. Бесіда за малюнками. Переглядаємо відеоролик. Практична робота ( малюємо весняну природу).
Фізична культура
Організовуючі вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Виконання вправ розминки . Біг по колу. Виконання вправ у русі. wym-1708017261212
Хвилинка відпочинку. Вправи для розвитку гнучкості. Проводимо гру " Злови м'яч". Міні- естафети. Підводимо підсумки уроку.
Розглядали для чого у людини в головному мозку дві півкулі, як правильно живити мозок.
Зарубіжна література
Артур Конан Дойл - відомий автор класичних детективів. Особливості сюжету і композицій оповідань про Шерлока Холмса.
Слухали повідомлення учнів (за індивідуальним домашнім завданням), повідомлення про життєвий і творчий шлях Конан Дойла, повідомлення про Шерлока Холмса, розвиток зв'язного мовлення." Екскурсія до незвичайного музею". wym-1708017653137
Назва предмету
Назва теми
Завдання (що робили)
8 КЛАС
Алгебра/геометрія
Числові множини.
Розглянули які числа утворюють множину цілих, раціональних, ірраціональних, дійсних чисел, розглянули схеми співвідношення множин. Виконали №№ 443 - 448(у), 453 , 455,459. wym-1708017678597
Трудове навчання/хвилина мовчання
Добір конструкційних матеріалів та інструментів.
Виконували виготовлення валентинок, переглядали відео wym-1708017699621
Коментарi