Графік

проведення підсумкових контрольних робіт за І семестр у 2022-2023 н.р.

Підсумкові контрольні роботи

Семестрова контрольна робота з української мови 6 клас

1. Помилки у вживанні іменника з числівником допущено в рядку (0,5 б)

А п’яте люте

Б чотирнадцятьма зошитами

В два студенти

Г сорок чотири мішки

2. Правильно утворено форму кличного відмінка в усіх іменниках у рядку (0,5 б)

А мамо, сину, природо

Б земле, подруже, пану

В хлопцю, Юріє, Наталію

Г брате, Степане, крає

3. Частку не з усіма прикметниками пишемо окремо в рядку (0,5 б)

А не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гатив ний

Б не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий

В не/дбалий; не/щирий; не/правдивий

Г не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима

4. Усі числівники написано правильно в рядку (0,5 б)

А шістьмастами, п’ятдесяти, ста

Б п’ятистами, сороками, шістнадцятьома

В восьмидесяти, чотиристами , п’яттю

Г сімдесятьма , п’ятьох, трьохста

5. Усі прикметники слід писати разом у рядку (0,5 б)

А яскраво/фіолетовий, україно/мовний, загально/людський

Б червоно/синій, науково/дослідний, молочно/кислий

В кисло/молочний, чорно/земний, жовто/гарячий

Г північно/західний, вічно/зелений, світло/жовтий

6. Лише самостійні частини мови вказано в рядку (0,5 б)

А іменник, прийменник, займенник

Б іменник, прикметник, числівник

В дієслово, сполучник, прикметник

Г числівник, займенник, прийменник

7. Утворіть і запишіть прикметники, додаючи суфікс –ськ— . (1б)

Прага- _________________________________________________________________________________

Чехія- _________________________________________________________________________________

Буг- __________________________________________________________________________________

Париж- ________________________________________________________________________________

Волноваха- _________________________________________________________________________

8.Зробіть синтаксичний розбір речення, назвіть частини мови . (2 бали)

Ожили під дубовою корою мурашки, вилазять на сонце, на волю.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________

9. Провідміняйте числівник 678 (2б)

Н.____________________________________________________________________________________

Р.____________________________________________________________________________________

Д.____________________________________________________________________________________

З.____________________________________________________________________________________

О.___________________________________________________________________________________

М. ___________________________________________________________________________________

10. Установіть відповідність (2б)

Фразеологізм Значення

1 грати в одну дудку А бути лідером у якійсь справі

2 грати першу скрипку Б добре виконувати музичний твір

3 два чоботи – пара В діяти однаково, згуртовано

4 двох слів не зв’яже Г не вміти вільно висловити думку

Д схожі між собою колом занять

А Б В Г Д
1
2
3
4

11. Відредагуйте речення.

1 Найбільш цікавішою була розповідь учителя. 2 Він самий найкращий у світі. (2 бали)

Підсумковий тест – контроль , 7 клас

1. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою не пишуть разом:

а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;

б) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;

в) не/вгавати, не/притомніти, не/навидіти, не/волити;

г) не/славити (зневажати), не/покоїтися (турбуватися), не/добави­ти, не/дочувати.

2. Укажіть прислів'я, у якому в особових закінченнях дієслів пишемо -и-:

а) Що посі..ш, те й пожн..ш;б) Як дба..ш, так і ма..ш;

в) Сонного не розбуд..ш, лінивого не навч..ш;г) Брехнею світ пройд..ш, та назад не вернешся.

3. Укажіть рядок, у якому в усіх дієсловах пишемо апостроф:

а) роз..яснити, об..їхати, з..ясувати, з..економити;

б) п..ю, б..ю, в..ю, лл..ю;

в) зв..язати, зв..ялити, розм..якшити, підв..язати;

г) роз..юшити, з..ініціювати, кр..якати, з..єднати.

4. Укажіть рядок, у якому у префіксах усіх дієслів пишуть -е-:

а) пр...зентувати, пр..міювати, пр...парувати, пр..тендувати;

б) пр..бавляти, пр..берегти. пр..бивати, пр..бігати;

в) пр..дставляти, пр..д'являти, пр..ставити, пр..дстати;

г) пр..бадьоритися, пр..биратися, пр..збіднюватися, пребратися.

5. Укажіть рядок, у якому всі дієприслівники з часткою не пишуть окремо:

а) не/пізнавши, не/дописавши, не/волячи;

б) не/пересікаючи, не/домовившись, не/покоячись;

в)не/відгукнувшись, не/довівши, не/бажаючи;

г) не/створивши, не/добігши, не/дооцінюючи.

6. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворені злиттям основ:

а) праворуч, мимоволі, розгонисто, водночас;

б) ліворуч, босоніж, силоміць, воднораз;

в) насамперед, голіруч, вручну, торік;

г) самовіддано, мимохідь, позаторік, восени.

7. Усі похідні прийменники пишуть через дефіс у рядку:

а) по/над, по/за, по/під, по/серед;

б) за/для, про/між, по/між, по/біля:

в) із/за, з/між, з/під, з/поміж;

г) по/серед, за/ради, на/впроти, о/крім.

8. Укажіть рядок, у якому всі частки пишуть окремо:

а) написав/би, немов/би, як/небудь, надумав/таки;

б) все/ж/таки, стань/бо, аби/куди, все/таки;

в) таки/прийшли, ну/й, навряд/чи, скажи/ж;

г) поки/що, колись/то, як/от, дай/но.

9.Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишуть через дефіс:

а) будь/ласка, на/добраніч, до/побачення, добри/день;

б) ха/ха, ку/ку, кар/кар, тік/так;

в) от/тобі/й/на, в/добру/путь, стук/грюк, брязь/дзінь:

г) тьох/тьох, ой/Боже, гав/гав, му/у/у.

10. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:

а) не/сподівана зустріч; б) не/стихаючий шум;

в) не/втрачена сила; г) не/відправлений сестрі лист.

11. Вкажіть рядок, у якому всі вигуки пишуться через дефіс:

а) ай\ай\ай! ку\куку! б) ха\ха\ха! го\ді! ов\ва!

в) до\побачення! а\гов! ге\й!г) їй\право! тьох! ну\ну!

12. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:

а) не\славити, не\робити, не\приносити;

б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;

в) не\здужати, не\думали, не\співав;

г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.

13. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо

а) не\навидіти, не\мислимо;

б) не\покоїтися, не\просили;

в) не\зчулися, не\водила;

г) не\був, не\писала, не\чекали.

14. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:

а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;

б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;

в) залежно\від, на\в\коло, по\під;

г) з\над, на\зустріч, з\поміж.

15. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо:

а) по\над, в\з\довж, із\за, по\за;

б) по\біля, по\між, на\в\круг;

в) під\час, залежно\від,незважаючи\на;

г) залежно\від, на\в\круг, з\за, з\межи.

16.Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться через дефіс:

а) по\між, незважаючи\на, по\біля;

б) з\попід, на\в\круг, за\для, по\за;

в) в\наслідок, за\ради, по\над, з\межи;

г) із\за, з\над, з\поміж, з\за.

17. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться окремо:

а) саме, лиш, хоч, невже, просто; б) би(б), казна–, як–, небудь–;

в) то, хтозна–, чим–, екс–; г) он, ось, аби–, віце–.

18. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться через – дефіс:

а) таки, аби–, сь–; б) будь–, –небудь, казна–, хтозна–;

в) би, –бо, хай, ані; г) то, –таки, чи, мов.

19. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться разом:

а) аби\хто, казна\як, тільки\що; б) хто\сь, де\небудь, будь\з\ким;

в) аби\хто, ані\хто, де\далі, хто\сь; г) де\далі, адже\ж, ні\би.

20. У якому рядку розбір дієслова виконано правильно

Нічого кращого у всьому світі не знайдеш за любов і працю.

а) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.

б) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що роблю? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, теперішній час, 2 особа, однина, присудок.

в) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш ? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, наказовий спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.

г) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, множина , присудок.

21. У якому рядку розбір дієприслівника виконано правильно

Пізнаючи себе самого, я рідну землю пізнавав.

а) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.

б) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, минулий час, недоконаний вид, обставина.

в)пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, доконаний вид, обставина.

г) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що зробивши?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.

22. У якому рядку розбір прислівника виконано правильно

Уперед несіть мене, вітрила!

а) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, час дії, обставина

б) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, місце дії, обставина.

в) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, мети дії, обставина

г) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, міри та ступеня , обставина

23. У якому рядку розбір сполучника виконано правильно

Вже розгинається зігнута спина, й підводиться на повен зріст людина.

а) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, простий.

б) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, протиставний, простий.

в) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, складний.

г) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, розділовий , простий.

24. У якому рядку розбір частки виконано правильно

У бою страшний не ворог, а відступник.

а) Не – частка, модальна , з іменником пишеться окремо.

б)Не – частка, заперечна, з іменником пишеться окремо.

в) Не – частка, формотворча, з іменником пишеться окремо.

г) Не – частка, словотворча , з іменником пишеться окремо.

Підсумкова контрольна робота з української мови 9 клас

1. Складні речення поділяються на:

А) Прості й складні;

Б) Сполучникові й безсполучникові;

В) Означальні й присвійні;

Г) Односкладні й двоскладні.

2. Між частинами складносурядного речення кома не ставиться, якщо:

А) у простих реченнях, які входять у складносурядне, говориться про швидку зміну подій, явищ;

Б) друге речення містить у собі несподіваний наслідок чи різке протиставлення;

В) у складносурядному реченні є спільний другорядний член, що стосується обох простих речень;

Г) прості речення з`єднані підрядними сполучниками.

3. Виділіть речення, у якому підрядна частина стоїть перед головною:

А) Я люблю тишину, коли море так дише і зітхає у сні до холодних і темних глибин.

Б) Коли мені підхлібник руку тисне, тікаю геть від нього, сам не свій.

В) Перед очима замиготіли великі зорі, що займалися в небі.

Г) Виспівує та щебече, поки місяць вийде.

4. Визначте безсполучникове складне речення зі значенням часу:

А) Бухта звалася Соколиною, виселок теж звався Соколиним.

Б) Біля мосту тіснився невеликий млин, до його боку притулилось велетенське колесо.

В) Вернувся він – вже смеркло.

Г) Гули бджоли, щебетало птаство.

5. Яке з поданих речень складне з різними видами зв`язку?

А) Про юність золоту, що одцвіла зорею, лишились старості лиш спогади одні.

Б) Осінній вітру крок, і хмари над землею, і пада жовтий лист в вечірньому вогні.

В) Коли почую твій співучий голос і легкий сміх навколо забринить, мені здається: серед поля колос гойдається і пташка десь дзвенить.

Г) На старості літ Джеря любив довгими зимніми вечорами розказувати дочці й онукам, де він був, що він бачив, в яких краях ходив, з якими людьми зустрічався.

6. Головна думка тексту – це:

А) мета тексту, те, заради чого створено текст;

Б) зміст тексту;

В) підтема тексту;

Г) тема тексту.

7. Установіть відповідність між безсполучниковими складними реченнями та видом смислових відношень між їхніми частинами.

1. одночасність подій; а) Пригріло сонечко, обсохла земля, потягло орача

в поле.

2 послідовність подій; б) Прийде осінь – у засіках буде хліб золотий.

3. часові; в) Два голуби гуде, голубка туркоче.

4. протиставлення. г) На калині чорний ворон кряче, на чужині

сиротина плаче.

8. Установіть відповідність між схемами та реченнями:

1. [ ], [ ], і [ ]. А) Багато не треба, щоб твердо знати: людина –

найвищий вимір краси.

2. [ ], і [ ], ( як ). Б) Як хочеш від людей шаноби, любов і гнів бери у

путь, а то лиш допотопні сноби твою поезію

приймуть.

3. ( як ), [ ], а [ ]. В) Довго слухав того вечора Валерій сповідь

архітектора, і боляче було чути, як раз у раз

зривається в стражданні голос цієї людини.

4. [ ], ( щоб): [ ]. Г) Ще сніг кругом, ще голі віти в дуба, і не курличуть

в небі журавлі.

9. Установіть відповідність між складнопідрядним реченням та його підрядною частиною:

1. означальне; а) Народ, що не знає своєї історії, є народом сліпців.

2. з`ясувальне; б) Я сідаю на горбик зігрітий, щоб ключі журавлині

зустріти.

3. наслідку; в) Струни чекають, щоб пальці торкнулись до них.

4. мети г) Дарма що сніг хрумкотить під ногами, але весна

своє бере.

д) Дощ тут випав менший, так що ледве прибив

пилюку.

Прочитати текст. Виконати завдання 10 – 11 до нього.

Лосиха

1) Харитон вийшов з хати. 2) Надворі було темно, але за якусь хвилину призвичаївся; то просто від незвички так було, і він сміливо рушив за хлів – там лежали в дровітнику заготовлені ще з літа дрова. 3) Треба затопити грубу, бо в хаті холоднувато, прийде мама – менше клопоту їй буде. 4) Прийшов за город і остовпів: під старою гіллястою яблунею стояло щось страшне, чорне, як мара. 5) Воно пирхнуло тривожно й загрозливо, не встиг Харитон і перелякатись, як те страховисько побігло в кінець садиби, перестрибнуло через високий тин. 6) За ним услід промайнуло щось невеличке, схоже на сусідського бузівка-дволітка. 7) Тільки тоді, коли несподівані гості зникли з очей і розтанули в нічній темряві, він збагнув, та це ж лосиха з лосеням.

10. Виберіть всі складні речення з різними видами зв`язку.

11. Накресліть схему останнього речення.

12.Написати невеликий твір на одну з тем:

1. « Лісова галявина»

2. « Весняні квіти»

Використовуючи складносурядні та складнопідрядні речення.


Географія 6 клас контрольна робота

Рівень І (Завдання з вибором однієї правильної відповіді (3 б.))

1. Оболонка, в межах якої відбувається взаємопроникнення і взаємодія верхніх шарів літосфери, усієї гідросфери та нижніх шарів атмосфери, називається: А гідросфера Б географічна оболонка В природний комплекс

2. Найбільшою державою світу, за площею є: А Росія Б Канада В Австралія

3. Вкажіть дві країни, які за чисельністю населення є найбільшими: А Росія, Китай Б Канада, Індія В Китай, Індія

4. Верхній пухкий шар землі, що має родючість – це: А астеносфера Б грунт В гумус

5. Основна властивість ґрунту:

А родючість Б наявність в ньому води В морозостійкість

6. Основоположником вчення про біосферу є: А М. Миклухо-Маклай Б В. Вернадський В В. Докучаєв

РівеньІІ(3 б.)

7. Встановіть відповідність між типом поведінки та її характеристикою:

1. Гирло

2. Озеро

3. Море

4. Річка

А частина Світового океану, властивості водних мас якого сильно відрізняється від водних мас Світового океану

Б природна водойма, заповнена водою

В місце, де річка впадає в іншу водойму

Д природна водойма, що тиче по виробленому ним самим руслі.

8. Дайте визначення понять: паводок, льодохід

Рівень ІІІ(3 б.)

9. Вкажіть, як визначити праві і ліві притоки річки.

10. Типи живлення річки.

11. Визначте добову амплітуду, якщо вдень температура повітря становила 17°С а вночі 2°С.

Рівень ІV(3 б.)

12. Закономірності географічної оболонки.

13. Представники яких рас проживають на Землі?

Підсумкова контрольна робота з біології 8 клас

І рівень Вибрати одну вірну відповідь (вірна відповідь 0.5 б.)

1. Укажіть науку, яка вивчає функції організму: А) гістологія; Б) анатомія; В) фізіологія; Г) цитологія.

2. Що таке система органів?

А) система клітин в організмі, подібних за походженням, будовою та функціями;

Б) частина тіла, що має певну форму і будову та виконує одну або декілька функцій;

В) сукупність органів, що виконують загальну функцію;

Г) органи, розміщені у порожнині тіла;

3. Який орган найсильніше очищує кров від мінеральних солей? А) сальні залози;

Б) легені; В) селезінка; Г) нирки.

4. Які речовини утворюються при розщепленні жирів у травному тракті людини?

А) глюкоза й амінокислоти; Б) глікоген і ферменти; В) амінокислоти;

Г) гліцерин і жирні кислоти.

5. Носова порожнина виконує функції:

а) зігрівання, очищення, зволоження, газообміну повітря

б) зігрівання, очищення, зволоження, знезараження повітря

в) зігрівання, збагачення, зволоження повітря

г) зігрівання, очищення, окиснення повітря.

6. У яких клітинах крові людини відсутні ядра?

А) лімфоцити Б) еритроцити В) нейтрофілах Г) лейкоцитах

ІІ рівень (Вірна відповідь – 1 б.)

7. Жовчна протока відкривається у:

а) шлунок;

б) товстий кишечник;

в) дванадцятипалу кишку;

г) сліпу кишку.

8. Органи,що беруть участь у видаленні продуктів обміну речовин в організмі людини: а) серце, шкіра, легені, нирки; б) нирки, легені, шкіра, органи травлення; в) нирки, шкіра, кровоносна система.

9. Нігті – щільні рогові пластинки, що є похідними: а) шару епідермісу, б) шару дерми, в) підшкірної клітковини, г) шкіри.

ІІІ рівень (кожне вірне завдання – 1б.)

10. Виберіть ознаки, характерні для асиміляції, відповідь позначте у вигляді цифр з кожного стовпчика:

А перетворення енергії Б енергетичні зміни В місце, де безпосередньо відбуваються процеси
1.синтез речовин 1. виділення енергії 1.клітина
2. розщеплення речовин 2. поглинання енергії 2. порожнина кишечнику
3 перетворення речовин не відбувається 3. відсутність енергетичних змін 3. тканинна рідина

11. Встановіть відповідність між органом травної системи та його функцією:

А) Шлунок 1. Розщеплення вуглеводів

Б) 12-пала кишка 2. Всмоктування води

В) Ободова кишка 3.Всмоктування органічних речовин

Г) Ротова порожнина 4. Розщеплення білків

Д) Печінка

12. Установіть відповідність між назвами судин та характеристиками:

1. Лімфатичні капіляри. А кров рухається від серця під великим тиском;

2. Вени. Б стінки складаються з одношарового епітелію;

3. Артерії. В тонкостінні трубочки, що починаються в міжклітинному

4. Капіляри. просторі, з’єднуються між собою й утворюють розгалужену

сітку;

Г містять мало м’язових волокон, тому менш пружні, але більш

розтяжні;

Д за структурою нагадують вени, тобто складаються з трьох

ІV рівень Дайте розгорнуту відповідь на запитання (3б.)

Поясніть механізм відчуття людиною болю. У чому полягає значення больових відчуттів для організму людини?

Контрольна робота з англійської мови 9 клас

Writing Comprehension Test

For the 9-th form pupils

Semester II

I. Choose the correct variant (who, which, whom, whose) to complete the sentences:

1. Mr. Richard, ______ is a taxi driver, lives on the corner.

2. Thank you very much for your e-mail_____ was very interesting.

3. The children, ______ shouted in the street, are not from our school.

4. The car, ______driver is a young man, is from Ireland.

5. What did you do with the money _____ your mother lent you?

6. This is the man _____ saved the kid.

II. Choose the correct variant:

1. If you send/ sends/ will send this letter now, she will receive/ receive/ receives it tomorrow.

2. Peggy go/ goes/ will go shopping if she have/ has/ will have time in the afternoon.

3. If her boyfriend won’t phone/ doesn’t phone/ don’t phone today, she leave/ leaves/ will leave him.

4. If they won’t study/ doesn’t study/ don’t study harder, they won’t pass/ don’t pass/ doesn’t pass the exam.

5. If my friend will come/ comes/ come, I will be/ be/ am very happy.

6. If she will earn/ earn/ earns a lot of money, she will fly/ flies/ fly to New York.

III. Rewrite sentences into Passive Voice:

1. Mother waters the flowers.

2. The dog bit the old lady.

3. Oliver taught the children.

4. She does the housework.

5. Tom and Max ate five hamburgers.

6. I take photos.

IV. Write about your future profession (15 sentences).

Контрольна робота 5 клас

The 5th form WRITING TEST (the 2nd term)

І. Write the names of the things in the pictures.

1) 2) 3) 4)

1 2 3 4 m
c
t
s

ІІ. Write 3 forms of the irregular verbs

to break to sit

to bring to buy

to see to take

ІІІ . Fill in in, on, at, at the.

1) People always go to church _____ Easter. 2) I like watching TV ____ the evening. 3) Children like having rest in camps _____ summer. 4) Last Saturday my classmates were _____ theatre.

5) Nick goes to the swimming pool ____ Tuesdays and Fridays.

6) My aunt lives _____Donetsk.

ІV. Put the verbs in brackets into the Present Continuous, Past Simple, Present Perfect orFuture Simple Tense.

1) Peter _________ (to meet) his friend at the library yesterday.

2) Helen and Mary _________ (to play) badminton in the garden now.

3) I promise I ________(to help) you with the project tomorrow.

4) Nick _________ (to be) to this museum already.

Кiлькiсть переглядiв: 438

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.