Результати моніторингового дослідження якості знань здобувачів освіти Анастасівського ліцею – закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області у 2022-2023 н.р.
№ з/п | Клас | Учитель | Предмет | Кількість учнів | Рівні навчальних досягнень учнів | Типові помилки | |||||||||
у класі | писало | Почат | Серед. | Дост | Висок | ||||||||||
уч | % | уч | % | уч | % | уч | % | ||||||||
1 | 4 | Горбатенко Тетяна Григорівна | Математика | 11 | 11 | - | - | 4 | 37 | 5 | 45 | 2 | 18 | Додавання і віднімання багатоцифрових чисел, обчислення периметра трикутника | |
2 | 4 | Горбатенко Тетяна Григорівна | Укр.мова | 11 | 11 | - | - | 4 | 37 | 5 | 45 | 2 | 18 | Побудова речень, пропуск слів, правопис великої букви, кома при однорідних членах речення | |
3 | 4 | Горбатенко Тетяна Григорівна | Читання | 11 | 11 | - | - | 3 | 26 | 4 | 37 | 4 | 37 | Виконання завдань з розгорнутою відповіддю |
клас | Кіл. учнів. | Кіл. учнів що, писали | Навчальні предмети | Результати за рівнями | Типові помилки | |||||||
Почат | Серед. | Дост. | Висок | |||||||||
уч. | % | уч | % | уч | % | уч. | % | |||||
5 | 8 | 8 | укр.мова | - | - | 2 | 25 | 6 | 75 | - | - | Ненаголошені е,и, правопис префіксів, кома в склад.реченні |
5 | 8 | 8 | математика | - | - | 4 | 50 | 4 | 50 | - | - | Відсутність опису умов задач, неуважний запис умов виразу |
6 | 6 | 6 | укр.мова | - | - | 2 | 33 | 2 | 33 | 2 | 33 | Првопис «не» з прикметниками |
6 | 5 | 5 | математика | - | - | 2 | 33 | 2 | 33 | 2 | 33 | Не пояснювали дії, не дотримуються охайності |
7 | 3 | 3 | укр.мова | - | - | 1 | 34 | 2 | 66 | - | - | Правопис різних частин мови |
7 | 3 | 3 | математика | - | - | 2 | 66 | 1 | 34 | - | - | Знаходж.знач.числ.виразів |
8 | 6 | 6 | заруб.літерат. | - | - | 3 | 50 | 2 | 33 | 1 | 17 | Нечітко вислов. думки, визначення жанру твору |
8 | 6 | 6 | англ..мова | - | - | 4 | 67 | 2 | 33 | - | - | Недостатнє володіння лексикою |
8 | 6 | 6 | географія | - | - | 3 | 50 | 2 | 33 | 1 | 17 | Визнач. типів клім. за діагр. |
8 | 6 | 6 | укр.мова | - | - | 4 | 67 | 2 | 33 | - | - | Подвоєння букв, кома при однорідних членах речення |
9 | 5 | 5 | математика | - | - | 3 | 60 | 1 | 20 | 1 | 20 | Не виявили логічного мислення, раціонального способу розв'язуванняматематичнихобчислень |
9 | 5 | 5 | фізика | - | - | 3 | 60 | 1 | 20 | 1 | 20 | Розв’язування задач |
9 | 5 | 5 | біологія | - | - | 2 | 40 | 2 | 40 | 1 | 20 | Нечітке визначення термінів |
9 | 5 | 5 | історія | - | - | 2 | 40 | 2 | 40 | 1 | 20 | Незнання дат, термінів |
9 | 5 | 5 | англ.мова | - | - | 3 | 60 | 1 | 20 | 1 | 20 | Наявність граматичних помилок |
9 | 6 | 6 | укр.мова | - | - | 1 | 20 | 3 | 60 | 1 | 20 | Уподібнення приголосних звуків, розділові знаки в складному реченні |
Директор ліцею Лідія БАСКАКОВА
Динаміка навчальних досягнень здобувачів освіти впродовж трьох останніх років
ПРОГРАМА
моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів з української мови і літератури у 2022-2023 навчальному році
Місце проведення: Анастасівський ліцей – заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області.
Проблема: визначення якості навчальних досягнень здобувачів освіти з української мови і літератури, формування їх компетентностей.
Мета: виявлення та відстеження тенденцій розвитку якості викладання предметів української мови та літератури, встановлення відповідних фактичних результатів освітньої діяльності вчителів заявленим цілям, оцінювання причин відхилень від цілей.
Завдання: визначити рівень мотивації учнів до опанування навчальним матеріалом, результативність діяльності вчителів української мови і літератури.
Об’єкти :
- освітнє середовище;
- освітній процес;
- результати освітнього процесу.
Суб’єкти:
- методична рада;
- педагогічна рада;
- адміністрація;
- шкільні методичні об’єднання;
- батьківський комітет школи;
- учнівське самоврядування.
Ініціатори моніторингу: адміністрація ліцею.
Учасники дослідження: вчителі української мови і літератури, здобувачі освіти (5-9 класи), батьки.
Принципи проведення моніторингу:
- систематичність і системність;
- доцільності;
- прозорості моніторингових процедур та відкритості;
- об'єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
- відповідального ставлення до своєї діяльності суб'єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу.
Вид моніторингу: внутрішній.
Моніторинг на локальному рівні проводиться для дослідження стану і результатів навчальних досягнень здобувачів освіти з української мови і літератури.
Моніторинг проводиться в три етапи:
- планування та підготовка моніторингу, розробка Програми (вересень 2022 року);
- проведення дослідження (жовтень – травень 2022-2023 навчального року);
- збір та оброблення результатів, аналіз, оприлюднення (червень 2023 року).
Методи проведення дослідження:
- тестування;
- спостереження за освітнім процесом;
- опитування;
- підсумкові контрольні роботи;
- анкетування.
Моніторинг проводитиметься у таких формах:
- безпосереднього одержання інформації від учасників дослідження;
- опосередкованого одержання інформації (у письмовій формі).
Очікувані результати :
- покращення якості надання освітніх послуг навчальним закладом ;
- підтримка обдарованої молоді;
- підняття престижу рідної мови;
- впровадження освітніх інновацій;
- удосконалення управління освітнім закладом;
- створення позитивного іміджу, конкурентноздатності навчального закладу.
Служба моніторингу
Координатор Людмила Бойко Інструктор Олеся Семенова Психолог Оксана Хоменко Статист Ганна Шелудько Контентщик Олександр Бойко Експерт Ксенія Щербак Аналітик Олеся Семенова |
Обов’язки служби моніторингу
- Координатор узгоджує дії всіх суб’єктів.
- Інструктор проводить навчання.
- Статист збирає дані.
- Психолог організовує психологічну службу.
- Експерт оцінює інформацію.
- Аналітик аналізує і структурує інформацію.
- Контентщик закладає інформацію в базу.
Графік проведення моніторингу
№ з/п | Назва процедури проведення моніторингу | Відповідальний | Термін виконання |
1. | Організація внутрішкільного моніторингу, створення Програми моніторингових досліджень. | Бойко Л.Г. | Вересень |
2. | Проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури (І рівень). Розробка проекту само оцінювання. Анкетування. | Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. | Жовтень |
3. | Проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури (ІІ рівень). Написання диктантів. | Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. | Листопад |
4. | Підсумкові контрольні роботи за І семестр. Опитування. | Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. | Грудень |
5. | Проведення дослідження. Тестування. | Хоменко О.М. | Січень |
6. | Результати самооцінювання. Всеукраїнський радіодиктант (9 клас). | Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. | Лютий |
7. | Спостереження за освітнім процесом (відвідування уроків). | Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. | Березень |
8. | Спостереження за освітнім процесом (відвідування уроків). | Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. | Квітень |
9. | Проведення підсумкових контрольних робіт, ДПА. | Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. | Травень |
10. | Визначення результатів моніторингу, узагальнення, оприлюднення. | Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. | Червень |
Коментарi