Результати моніторингового дослідження якості знань здобувачів освіти Анастасівського ліцею – закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області у 2022-2023 н.р.

№ з/п Клас Учитель Предмет Кількість учнів Рівні навчальних досягнень учнів Типові помилки
у класі писало Почат Серед. Дост Висок
уч % уч % уч % уч %
1 4 Горбатенко Тетяна Григорівна Математика 11 11 - - 4 37 5 45 2 18 Додавання і віднімання багатоцифрових чисел, обчислення периметра трикутника
2 4 Горбатенко Тетяна Григорівна Укр.мова 11 11 - - 4 37 5 45 2 18 Побудова речень, пропуск слів, правопис великої букви, кома при однорідних членах речення
3 4 Горбатенко Тетяна Григорівна Читання 11 11 - - 3 26 4 37 4 37 Виконання завдань з розгорнутою відповіддю

клас Кіл. учнів. Кіл. учнів що, писали Навчальні предмети Результати за рівнями Типові помилки
Почат Серед. Дост. Висок
уч. % уч % уч % уч. %
5 8 8 укр.мова - - 2 25 6 75 - - Ненаголошені е,и, правопис префіксів, кома в склад.реченні
5 8 8 математика - - 4 50 4 50 - - Відсутність опису умов задач, неуважний запис умов виразу
6 6 6 укр.мова - - 2 33 2 33 2 33 Првопис «не» з прикметниками
6 5 5 математика - - 2 33 2 33 2 33 Не пояснювали дії, не дотримуються охайності
7 3 3 укр.мова - - 1 34 2 66 - - Правопис різних частин мови
7 3 3 математика - - 2 66 1 34 - - Знаходж.знач.числ.виразів
8 6 6 заруб.літерат. - - 3 50 2 33 1 17 Нечітко вислов. думки, визначення жанру твору
8 6 6 англ..мова - - 4 67 2 33 - - Недостатнє володіння лексикою
8 6 6 географія - - 3 50 2 33 1 17 Визнач. типів клім. за діагр.
8 6 6 укр.мова - - 4 67 2 33 - - Подвоєння букв, кома при однорідних членах речення
9 5 5 математика - - 3 60 1 20 1 20 Не виявили логічного мислення, раціонального способу розв'язуванняматематичнихобчислень
9 5 5 фізика - - 3 60 1 20 1 20 Розв’язування задач
9 5 5 біологія - - 2 40 2 40 1 20 Нечітке визначення термінів
9 5 5 історія - - 2 40 2 40 1 20 Незнання дат, термінів
9 5 5 англ.мова - - 3 60 1 20 1 20 Наявність граматичних помилок
9 6 6 укр.мова - - 1 20 3 60 1 20 Уподібнення приголосних звуків, розділові знаки в складному реченні

Директор ліцею Лідія БАСКАКОВА

Динаміка навчальних досягнень здобувачів освіти впродовж трьох останніх років

/Files/images/Діаграма моніторингу успішності учнів_page-0001.jpg

ПРОГРАМА

моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів з української мови і літератури у 2022-2023 навчальному році

Місце проведення: Анастасівський ліцей – заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області.

Проблема: визначення якості навчальних досягнень здобувачів освіти з української мови і літератури, формування їх компетентностей.

Мета: виявлення та відстеження тенденцій розвитку якості викладання предметів української мови та літератури, встановлення відповідних фактичних результатів освітньої діяльності вчителів заявленим цілям, оцінювання причин відхилень від цілей.

Завдання: визначити рівень мотивації учнів до опанування навчальним матеріалом, результативність діяльності вчителів української мови і літератури.

Об’єкти :

- освітнє середовище;

- освітній процес;

- результати освітнього процесу.

Суб’єкти:

- методична рада;

- педагогічна рада;

- адміністрація;

- шкільні методичні об’єднання;

- батьківський комітет школи;

- учнівське самоврядування.

Ініціатори моніторингу: адміністрація ліцею.

Учасники дослідження: вчителі української мови і літератури, здобувачі освіти (5-9 класи), батьки.

Принципи проведення моніторингу:

- систематичність і системність;

- доцільності;

- прозорості моніторингових процедур та відкритості;

- об'єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;

- відповідального ставлення до своєї діяльності суб'єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу.

Вид моніторингу: внутрішній.

Моніторинг на локальному рівні проводиться для дослідження стану і результатів навчальних досягнень здобувачів освіти з української мови і літератури.

Моніторинг проводиться в три етапи:

- планування та підготовка моніторингу, розробка Програми (вересень 2022 року);

- проведення дослідження (жовтень – травень 2022-2023 навчального року);

- збір та оброблення результатів, аналіз, оприлюднення (червень 2023 року).

Методи проведення дослідження:

- тестування;

- спостереження за освітнім процесом;

- опитування;

- підсумкові контрольні роботи;

- анкетування.

Моніторинг проводитиметься у таких формах:

- безпосереднього одержання інформації від учасників дослідження;

- опосередкованого одержання інформації (у письмовій формі).

Очікувані результати :

- покращення якості надання освітніх послуг навчальним закладом ;

- підтримка обдарованої молоді;

- підняття престижу рідної мови;

- впровадження освітніх інновацій;

- удосконалення управління освітнім закладом;

- створення позитивного іміджу, конкурентноздатності навчального закладу.

Служба моніторингу

Координатор Людмила Бойко Інструктор Олеся Семенова Психолог Оксана Хоменко Статист Ганна Шелудько Контентщик Олександр Бойко Експерт Ксенія Щербак Аналітик Олеся Семенова

Обов’язки служби моніторингу

- Координатор узгоджує дії всіх суб’єктів.

- Інструктор проводить навчання.

- Статист збирає дані.

- Психолог організовує психологічну службу.

- Експерт оцінює інформацію.

- Аналітик аналізує і структурує інформацію.

- Контентщик закладає інформацію в базу.

Графік проведення моніторингу

№ з/п Назва процедури проведення моніторингу Відповідальний Термін виконання
1. Організація внутрішкільного моніторингу, створення Програми моніторингових досліджень. Бойко Л.Г. Вересень
2. Проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури (І рівень). Розробка проекту само оцінювання. Анкетування. Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. Жовтень
3. Проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури (ІІ рівень). Написання диктантів. Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. Листопад
4. Підсумкові контрольні роботи за І семестр. Опитування. Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. Грудень
5. Проведення дослідження. Тестування. Хоменко О.М. Січень
6. Результати самооцінювання. Всеукраїнський радіодиктант (9 клас). Бойко Л.Г. Шелудько Г.І. Лютий
7. Спостереження за освітнім процесом (відвідування уроків). Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. Березень
8. Спостереження за освітнім процесом (відвідування уроків). Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. Квітень
9. Проведення підсумкових контрольних робіт, ДПА. Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. Травень
10. Визначення результатів моніторингу, узагальнення, оприлюднення. Бойко Л.Г. Баскакова Л.М. Червень
Кiлькiсть переглядiв: 152

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.